Gå til innhold

Hvis jeg skal skrive en oppgave på inntil 10 sider

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså max 10 sider, hva ville dere regnet som et minimumskrav for en forholdsvis god oppgave?

Fortsetter under...

Skrevet

Åtte. Ikke for å være en god oppgave, men for å være trygg på at den som skal rette synes det er tilstrekkelig.

Skrevet

Jaja, åtte sider skal jeg klare å rable ned. Jeg trodde inntil for litt siden at den skulle være på ca 10 sider og kjente bråt på at det var litt i overkant av hva jeg hadde å formidle om dette temaet. Jeg må si jeg er glad jeg tok en ekstra titt på instruksjonene.

Skrevet

På universiteter og høyskoler opererer de med med +/- 10 %. Så da kan du skrive alt fra 9 til 11 sider! Husker når jeg skulle skrive en oppgave i ex.phil, så var det 3000 ord som ble satt, og +/- 10 %. Kom den på 3301 ord, så kunne det være at den ikke kom gjennom sensuren, så strenge var dem faktisk!

Skrevet

Joda, men der angir man ikke at oppgaven skal ha "maks" ti sider. Maks er maks, da kan du ikke slingre oppover.

Skrevet

Det er nok ikke så enkelt, selv på universitetsoppgaver må man lese teksten. Står det inntil er det ikke noe +10 % å gå på nei:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...