Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 jeg fikk dobbel pergotime og begynte på dem søndag 10.mai. Tar en tabl morgen og kveld, blir det feil? skal jeg ta begge to i slengen? eller går d greit sånn jeg har gjort..?
Nellybelly Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Det lurer jeg også på nå... Jeg begynte i dag, og tok 2 stk samtidig i dag tidlig... :-S Nå ble jeg veldig usikker? Noen som vet det?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har hørt at man skal ta dem samtidig, så jeg gjør det:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 jeg tar de samlet på samme tidspunkt hver morgen... etter annbefaling fra legen...
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Oi.. jeg har ikke tatt min enkle pergokur til samme tidspunkt. Gynekologen min sa ingenting om det og jeg kunne ikke lese noe om det i pakningsvedlegget heller... hmmm. Håper jo ikke at det skal ha noe å si.. begynte på søndag jeg også så har bare en tbl igjen:( Noen av dere som har merket økt trøtthet? Er som en utslitt strømpe jeg...puh.. nesten så jeg er litt svimmel nå.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 hvor mye det har å si vet jeg ikke... hm... trøtt som en dupp og vondt i hodet... en smule homronell kan du si:P hovner i kroppen...
Nellybelly Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har tatt mine første to tabletter i dag (ondag) så jeg vet ikke helt om jeg har fått noen symptomer ennå akkurat. Leter vel mer etter det mot helgen tenker jeg. Er det første pp med pergo for dere også eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå