Gå til innhold

Inni mitt hode....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det jammen mye rare tanker om dagen assa...jeg tok en test i dag...9 DPO og angrer som en hund....kunne såvidt skimte en svaaak strek eller antydning eller hva jeg skal kalle det...så nå sitter jeg her og er enda mer forvirret enn jeg ville vært om jeg ikke hadde gjort det...er jo veldig fortidlig egentlig...søren...venter ett par dager til og tar en ny...er egentlig litt redd for det også fordi jeg er redd den skal bli negativ...vil bare ikke ha det svaret....vil så gjerne få det til med en gang igjen etter den grusomme hendelsen i april....

det var det ...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tidlig, men jeg testet positivt 5 dager før ikm første gang jeg var gravid. Men, jeg skjønner så godt hvordan du har det, det å teste men være redd for svaret. Jeg krysser alt jeg kan og håper at det lyser en knallsterk strek mot deg neste gang du tester!!!

Lykke, lykke til!!!

Skrevet

ja, jeg har testet på dag 10 DPO før..( 5 dager før IKM) og da har jeg fått svaaakt positive svar da også...i dag er det 9 DPO (6 dager før IKM) så er vel gjerne litt tidlig...men jeg tror nok at streken kun var en skygge...for nå er den borte...:( er jo mange timer gammel nå da ...,men hadde den vært farget, så hadde den ikke forsvunnet selv om det er maange timer siden jeg testet nå....

huff og huff....hehe...

takk for at du tok deg tid Magica:) og for oppmuntringen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...