celodi Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Tenkte og lage nachos til middag,men har ikke taco mix.Fant en pose fajitas mix,men aldri prøvd det før.
therehag Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 jeg ville nok ikke ha gjort det.. men sikkert mange som elsker det også Men det er stor smaksforskjell;)
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Veldig forskjellig smak... Vi pleier bruke fajitakrydder på kylling eller svin (terninger eller kjøttdeig), og ha i tortillalefser eller pitabrød. Kan bruke samme tilbehør som til taco og veldig godt
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 fajitas med kylling er langt bedre enn taco-kjøttdeig!
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Er en helt annen smak på det ja.. Smaker mere "røkt" på en måte synes jeg.. Hvertfall Old El Paso.. Også er den sterkere. Men veldig godt da! Men tror ikke jeg ville brukt det til nachos.. Men derimot blandet med svinekjøtt, løk og paprika, i lefse, servert med rømme og guacamole! Nam!
celodi Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Da blir det ikke nachos i dag=) Takk for svar!
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Det er stor forskjell ja. Tacokrydder smaker godt, fajitas smaker dritt. Enkelt og greit )
klovnebukse Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Fajitaskrydderet fra Santa Maria er dritgodt! Prøvde det en gang helt tilfeldig, og har ikke gått tilbake til tacokrydder, for fajitaskrydderet var fantastisk. Men vet ikke hvordan det er i nachos da.
klovnebukse Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Antar at Old El Paso er det som kommer i gul pose. Prøvde det en gang med fajitassmak og det var helt grusomt...hele middagen var ødelagt. Så er bare det fra Santa Maria som funker her i heimen!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Jeg synes noen ganger det Old El Paso fajitakrydder er veldig godt, men jeg bruker aldrig en hel pakke i maten (putter i andre ting også) og bruker det like gjerne til taco som fijitas Du kunne jo lage nachos uten ferdigmix også, det er godt med fx. spisskummin, hvitløk, koriander, paprika og chilli i
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Samme her, liker kun det fra Santa Maria, de gule posene smaker møtt. Her bruker vi fajitas til kylling og taco til kjøttdeig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå