Gå til innhold

Stor forskjell på taco og fajitas mix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og lage nachos til middag,men har ikke taco mix.Fant en pose fajitas mix,men aldri prøvd det før.

Fortsetter under...

Skrevet

jeg ville nok ikke ha gjort det.. men sikkert mange som elsker det også;) Men det er stor smaksforskjell;)

Skrevet

Veldig forskjellig smak...

Vi pleier bruke fajitakrydder på kylling eller svin (terninger eller kjøttdeig), og ha i tortillalefser eller pitabrød. Kan bruke samme tilbehør som til taco og veldig godt :)

Skrevet

fajitas med kylling er langt bedre enn taco-kjøttdeig!

Skrevet

Er en helt annen smak på det ja.. Smaker mere "røkt" på en måte synes jeg.. Hvertfall Old El Paso.. Også er den sterkere. Men veldig godt da! Men tror ikke jeg ville brukt det til nachos.. Men derimot blandet med svinekjøtt, løk og paprika, i lefse, servert med rømme og guacamole! Nam! :)

Skrevet

Da blir det ikke nachos i dag=)

Takk for svar!

Annonse

Skrevet

Det er stor forskjell ja.

Tacokrydder smaker godt, fajitas smaker dritt.

Enkelt og greit :o)

Skrevet

Fajitaskrydderet fra Santa Maria er dritgodt! Prøvde det en gang helt tilfeldig, og har ikke gått tilbake til tacokrydder, for fajitaskrydderet var fantastisk. Men vet ikke hvordan det er i nachos da.

Skrevet

Antar at Old El Paso er det som kommer i gul pose. Prøvde det en gang med fajitassmak og det var helt grusomt...hele middagen var ødelagt. Så er bare det fra Santa Maria som funker her i heimen!:P

Skrevet

Jeg synes noen ganger det Old El Paso fajitakrydder er veldig godt, men jeg bruker aldrig en hel pakke i maten (putter i andre ting også) og bruker det like gjerne til taco som fijitas ;) Du kunne jo lage nachos uten ferdigmix også, det er godt med fx. spisskummin, hvitløk, koriander, paprika og chilli i :)

Skrevet

Samme her, liker kun det fra Santa Maria, de gule posene smaker møtt. Her bruker vi fajitas til kylling og taco til kjøttdeig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...