Gå til innhold

Noen som har gode erfaringer med familiebarnhage i bydel Bjerke eller deromkring?

Anbefalte innlegg

Er desperat nå, stressa, ikke fått bhg i runde 2 og orker ikke sitte til midt i juni og vente på enda et avslag. Må foreta meg noe. Hørte at noen har hatt bra erfaring med å kontakte fam.bhg direkte og fått plass sånn. Men man er jo mer skeptisk til fam.bhg enn en kommunal bhg, vet jo ikke hva slags mennesker som driver det osv. Så tar veldig gjerne i mot tips om bra fam.bhg!!!!!

Fortsetter under...

Vi har plass i en fam.bhg i bydel Nordre Aker, men det er ikke langt fra Bjerke. Den ligger i Disenveien. Vi er strålende fornøyd, men har sagt opp plassen siden vi har fått kommunal plass. Ville tatt kontakt hvis jeg var deg, hun som eier bhg har også mange andre avd i byen, så det kan være at hun kan hjelpe dere. Bhg heter Småtroll, ligger under Bitteliten Barnehager.

http://www.bydel-nordre-aker.oslo.kommune.no/barn_og_ungdom/barnehager/article62916-2576.html

Jeg har hatt en del mail og telefonkontakt med eieren under prosessen med å få plass, og aldri oppfattet henne som uprofesjonell. I vår avd er det to unge, kjempehyggelige, flinke og pålitelige assistenter. Barnehagen er proft drevet og hele lokalet (lys og fin sokkelleilighet med masse plass til de 8 barna) er kun til barnehagedrift, altså ikke i et privat hjem. Kan absolutt anbefale denne bhg.

Hilsen første anonym.

Kan legge til at vår datter begynte da hun var 1 år og har elsket å være der siden første dag. Har aldri - ikke en gang - grått ved levering, drar frem sko og jakke på morgenen for å dra i bhg, og er trygg og glad når hun blir levert. Det er et tegn på at hun har det bra, og vi har god kontakt med de ansatte i tillegg. Dette gjør meg trygg på at det er en bra bhg. Så kan man mene det man vil om hun som eier bhg, hun er jo aldri der og har ingenting med barna å gjøre. Hun har ansvaret for opptak av barn, samt kontakt med bydelen..

Annonse

Hei. Jeg er den som ikke anbefaler denne fam.bhg. Hadde barnet mitt i en av hennes bhg i 1 år.

I begynnelsen fungerte det veldig fint. Det var 2 kjempeflinke assistenter, SÅ begynte alt å falle sammen. Da så vi hva dama var lagd av, hun ga totalt F.... og slang veldig med leppa. Det var vikarer hele tiden fordi hun ikke tok vare på sine ansatte. At det var nye vikarer omtrent daglig gjorde at barna ble veldig utrygge. Vi pratet også en del med de assistentene som var ansatt i den bhg, og du vil ikke tro hva vi hørte.

Hvis du googler henne og bhg, så ser du at det er noen andre klager på henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...