*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg testet akkurat positivt på EL test Hadde sex på mandag, og idag blir det ekstra mye kos Så håper at en spire vil sitte denne pp. Hvilke "oppskrifter" bruker dere?
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 He,jeg testet også positivt på el i dag,selv om det er sent i syklusen-dag 21 hadde nesten gitt opp denne runden jeg og trodde jeg hadde begynt å teste for sent..men kroppen er vel litt i ulage etter en ma i midten av mars.Så vi får benytte kvelden klokt he,he.. Vi bruker begge sink og selen samt at jeg tar akupunktur.Krysser fingrene for oss begge
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Ja vi får benytte den fullt ut hehe. Hva hjelper akupunktur mot? Vi tar også sink og selen. Hvor fort ble du gravid da du mistet?( trist ) Jeg krysser også fingrene og tærne for oss
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 akupunkturen kan gi deg mer regelmessig syklus,tenkte jeg trengt det for å rydde opp etter ma`n.Men vet ikke helt om det hjalp denne gangen.Ble gravide på 1pp sist,men sluttet med p.piller 6mnd før det igjen,men vi prøvde ikke sånn seriøst i den perioden.Mistet i uke 10 som var 17 mars.Så nå er det bare i stå på fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå