Gå til innhold

Noen som har fått svar på 2. inntaksrunde til bhg i bydel Bjerke????

Anbefalte innlegg

Hvis dere har fått svar- når kom brevet? Og når er barnet født??

faaaanden, nå er jeg lei av å vente. Bydel bjerke oppdaterer jo ikke den dårlige hjemmesiden sin, så der er det ingen info å hente.. Og på tlf er det bare en kjempesur fyr (inntakskonsulent) som glefser at han ikke kan gi meg noen opplysninger ut over nettet, så tør ikke ringe ham igjen!!! AAhhh, håper på brev snart!!!!

Fortsetter under...

Ikke fått noe svar.

Datteren vår er født 20 juni 2008.

Snakket med en dame på inntakskontoret for ikke så lenge siden, og hun sa at de sender ut svar 15 mai.

Så da er det bare å håpe på at noe dumper ned i postkassen de nærmeste dagene.

Har dessuten blitt fortalt at det er ingen 2008 barn i Bjerke bydel som har blitt tilbudt plass enda..Aner ikke om dette stemmer enda, men hørte det når første opptaket var ferdig.

Det er nok mange 2008 barn som har fått plass i 1 inntaksrunde, bla min egen lille snuppe(født i august 2008) og 2 til i barselgruppa mi. Regner med det har gått så greit pga søskenprioritering.

Han på inntakskontoret er helt håpløs... nesten like greit å bare reise ned der å se på kølista..

b-mummy- fikk du virkelig plass uten prioritet???? Jeg ahr en jente født tidlig i april -08, altså over 1 mnd før. Og ingen plass enda!!!! fader, det er så dysfunksjonelt dette inntakssystemet at jeg blir hetl fortvilet!! De påstår jo at det skal gå på ansiennitet etter fødselsdato, og så får barn født etter mitt barn plass før oss!! Huff, blir så frustrert. er jo såååå tyngende å gå og vente og ikke vite hva som skjer!! :(

Annonse

Ja, fikk plass uten prioritet. Fikk sistevalget, dette er en privat barnehage. Litt usikker på hvordan det fungerer, men innbiller meg å ha hørt at private barnehager står litt friere til å ta inn de barna de "vil ha". Men blir jo feil hvis dere ikke får plass da... Mulig det har noe med at det er helt sprengt på de barnehagene dere har søkt på? Vet ikke jeg...

• 2 uker senere...

private barnehager har egne regler for prioritering, men må be om å få se vedtektene deres (eller ringe og høre hvordan de prioriterer) for å vite hvordan de rangerer. Vet at Kolåsbakken (privat) hadde loddtrekning hvertfall et år etter at de sluttet med det i kommunale barnehager i bydelen, mulig de har det ennå.

Private familiebarnehager får gjerne ledige plasser iløpet av sommeren. Anbefaler de som ikke har fått plass i bydel Bjerke å ta en liten ringerunde til dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...