Gå til innhold

Uff...jeg bare tenker og tenker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg er ei "jente" på 32 år. mannen min blir 36 i år, og vi har to herlige barn sammen, 3 og 6 år.

Jeg har ganske nylig startet butikk og føler at i den forbindelsen vil det jo aldri passe å fa flere barn, selvom jeg ønsker det så inderlig. Før jeg fikk tildelt franchiseavtalen på butikken, var vi gravid to ganger i fjor sommer, men mistet begge gangene :-) Når jeg endelig hadde avtalen i boks, ble jeg gravid igjen, på tross av at vi brukte prev. Følte da at det ville være mest riktig og avbryte svangerskapet, noe jeg aldri rakk, før vi mistet det på naturlig måte også.

Mannen min har alltid ønsket seg "mange" barn, mens jeg har alltid ment at det kanskje vil holde med 2. De 2 siste årene har det vel nesten snudd litt om, og her om dagen sa mannen min at han begynte å få kalde føtter ang tredjemann, noe som såret meg veldig.Han føler at tiden ikke helt strekker til, sånn vi har det pr idag, og jeg har jo forsåvidt forståelse for det, men jeg klarer ikke tenke på annet egentlig,og det tapper meg for krefter. Høres kanskje litt rart ut, vi har jo to kjempefine unger fra før, men jeg tror også at når vi jenter opplever det å miste, så vil tomhetsfølelsen alltid bli værende der. Jeg vet jo at jeg ikke ville vært den første butikkeieren som hadde blitt gravid, men butikken går bare sånn passe greit foreløpig, så er litt redd for a ting vil gå litt i stå når jeg evnt går ut i perm.

Uff..det var bare et lite hjertesukk fra meg..deilig å få luftet tankene litt med andre som er i samme situasjon....hører gjerne fra dere, hvis dere har erfaring på området:-)

Takk for at du tok deg tid til å lese!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det å miste et barn er grusomt.. Har selv gjort det, og unner ingen det!

Jeg føler også en tomhet, men jeg tenker at det var ment to be. Sjebnen har en plan med alt!

Synes ikke du skal være så redd for dette med jobben din. Du kan jo ta med deg barnet på jobb av og til og sjekke ut hvordan det går der:) Kanskje du også da får gjort ting du vil ha gjort?

Jeg vet om ei, kjenner henne ikke, men hun er tattovør. Hun driver for seg selv, og tar med seg barnet på jobb. Hun synes det går helt fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...