Fnissa Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har ikm på Fredag. Jeg testa med en el-test i dag tidlig og det kom jammen ta frem en svak strek.. (!) Kan jeg være gravid? Er det noen andre som har opplevd dette? ÅÅÅÅÅHHHH Det hadde vært så gøy!!! Håper på litt respons...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 En el test e ikkje positiv før test streken e sterkere enn kontroll strek o.s.v. Og me har alltid litt av det el hormonet i kroppen igjennom syklus, så hvis det bare va ein svak strek som kom på eltest så e det nok bare heilt normalt for kroppen din.....kjedelig svar men..hehe..
Fnissa Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Uff ja.. men takk for svar uansett.. Får krysse fingrene for at G test blir positiv da. Men jeg har ikke opplevd å få positiv el-test utenom når el er der så jeg kjente at hjertet gjorde ett lite hopp.
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Har desverre samme svar som drømme over her.Har testet med el test selv og fått mange skyggestreker gjennom syklusen uten at jeg har vært gravid.Lykke til med g,testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå