Gå til innhold

Hei hei jeg er ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi endelig i gang med å prøve å få en liten hjerteknuser...

Vi bestemte oss i nov. Fjernet hormonspiralen i feb . .... har ventet på tr siden..og nå har den kommet og dratt og vi er endelig i gang hurra...

Har fra før 3 barn som er 18,16 og 11år.

Jeg er 38 år og mannen min er 41år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

spennende tider fremmover, vi er også igang m prøving etter at vi desverre mistet tvillingguttene våre i feb, vi fikk en og to dager med de, fine men samt vonde minner, de er godt bevart i hjertene våre.

Vi har også tre jenter på 17 15 og 10. jeg blir 39 til sommerer og mannen min er 42 år.

Blir spennende dette. Lykke til, og så håper jeg vi begge to er gravide snart=)

Skrevet

Tusen takk..

Det var jo veldig trist å høre om tvilligguttene...

Synes det var ganske artig at vi har barn i nesten samme alder.

Gleder meg veldig til dette her, De tre første barna satt så og si med en gang, men da var jeg jo en del yngre;-)

Jeg krysser fingrene for oss beggge, og ønsker deg også.lykke til =)

Skrevet

Hei hei, jeg er også ny! Har to gutter på 13 og 10, og nå er jeg klar for ny runde med ny mann:) Mine første var også klaff på første forsøk, så veldig spennende hvordan det går når man er eldre ja:) Gynekologen min mente at det er statistisk like lett å bli gravid når 37 som 27! Etter 38 litt større sjanse for SA osv.

Leit med deg som mistet, håper inderlig det går fint for dere nå!

Tvi tvi begge to:)

Skrevet

Hei, hei!

Da er vi nye her begge to. Jeg har 2 store barn, men også en liten en fra før. Fjernet h.spiral i måneskiftet, EL har passert og det er bare å tvinne tommeltotter og vente...

Blir spennende fremover nå, håper vi slipper å henge her inne i alt for mange mnd. fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...