monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 er litt i masehumør jeg.. hehe Du kommer i kontakt med mennesker som har gått over... klarer du og komme i kontakt med dem selv om vi er på internett? bare lurer.... si gjerne noe om du ser om jeg er gravid.. hehe.. du har jo ikke svart dirrekte på det enda.. I dag er det mye rare følser der nede.. hehe... klemklem
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hehe, jada..er ikke noe problem det. Lettere å ha en sitting med spørreren (den som ønsker kontakt) hos seg da. Nei, svarer ikke direkte når jeg ikke får inn noe særlig : )
monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 syntes det er sååå spennende... Kunne du sett om du fikk inn noe på meg? Trenger du noe spess info om noe? Bare om du gidder da! =)
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Det spørs jo om det er noen du vil prøve å kontakte da. I en sitting kommer de jo av seg selv om de vil kommunisere, men nå sitter jo ikke du her hos meg-så da blir det litt vanskelig : ) Jeg kan åpne og se om noen kommer, men det jo så vanskelig når du ikke er her..da kommer det sikkert bare en hel haug andre som ikke har noen relasjon til deg, hehe. Kan prøve med navn og fødselsdato på den du evt vil kontakte, pleier å gå. (Send da PM) Eller så kan du jo evt snakke ut høyt hjemme og sende vedkommende til meg : )
monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 oki.. Jeg har sedt deg pm, og jeg har prøvd og sende henne til deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå