Gå til innhold

Trulta84=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Fulgt litt med på deg i det siste og ser at vi er litt i samme situasjon..

Jeg har heller ikke fått mensen på lenge. 8uker siden i dag... Men bare negative tester på meg da... Det som er rart er jo at jeg alltid får mensen, og har den lenge! kanskje 4uker.. Jeg får alltid mensen!! Jeg har alltid mensen!! å nå kommer den ikke??? Merkelig!

Håper det er små spirer på oss begge snart!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Forstår ikke hvorfor vi ikke får mensen. Jeg er en uke over i dag, syns det er lenge, men 8 uker, huff, så slitsomt. :(

Kanskje du burde kontakte lege, få en blodprøve bare for å være helt sikker. Det er jo noen få som urinprøver virker på... Det er kanskje en "long-shot", men du kan være en av dem.

Jeg har ikke testet meg denne gangen siden dagen før ikm, om ikke mensen er kommet til lørdag, skal jeg teste da. Våknet av mensensmerter i går og hadde litt smerter i gjennom hele dagen. Var så redd for å få den i dag, men ingen tegn til den enda. :) Håper sånn at jeg er gravid, om testen blir negativ blir jeg suuur. Hvorfor kommer ikke mensen om vi ikke er gravide?

Har begynt å lure på om jeg lurer kroppen min til å tro at jeg er gravid. Jeg kommer sikkert til å få en slik fantomgraviditet som av og til er med på Akutten og Grey's...huff... ;)

Har du vært prøver lenge? Min mensen ble det kluss med den samme mnd vi begynte å prøve.

Skrevet

Uff ja, det er kjipt at menesen ikke kommer.. Ganske lenge med 8uker ja, men de første 2 er værst.. Nå regner jeg bare med at det er forsinkelser på gang..

Jeg skal til gyn neste uke.. Så har ikke mensen kommet innen da får jeg jo kanskje en innvendig ul tenker jeg.. Håper jeg ikke får den før over helgen uansett, for da får jeg startet på pergo denne mnd=)

Skjønner du syntes det er skummelt og teste, pleier og ha testeskrekk jeg også.. Den første er værst, for etter den er det greit liksom.. hehe..

Er du sikker på at du hadde el når du trudde? Jeg vet ikke når jeg hadde min eller om jeg har hatt.. Det skal være 14dager mellom el og mens.. Så er mensen forsøvet så har du enten feilberegnet el, eller så er du gravid!

Vi har vært prøvere siden jan 08.. Så begynner jo og bli en stund.. Har alltid kluss jeg.. Men jeg pleier og ha det motsatte problemet, laange menstrasjoner.. så da.. derfor dette er så merkelig!

klem

Skrevet

Crap! Testet i kveld, greide ikke å vente, og den var negativ. (CB digital) Crap!!! Hvorfor er mensen helt rar da? Kan jeg ringe for å få time hos fastlege pga det? Tester ikke etter EL, men har jo aldri hatt noe problem med mensen før. Hva sa du da du ringte fastlegen?

Crap! Det kan ikke være det at jeg tror så sterkt at jeg er det at mensen blir sen heller, fordi vi var uforsiktige i desember og da var jeg helt overbevist om at jeg var blitt gravid, men tr kom fortsatt på dagen....

Håper virkelig du får gode nyheter hos gyn! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...