Gå til innhold

Noen som har EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt den 20. mai???

Jeg tror jeg har det.... akkurat ferdig med tr nå og da er det bare å vente på EL..... håper den kommer, jeg har nesten aldri EL og nå er jeg i pause mnd fra pergotime så jeg er litt spent....

Utrolig nok så er jeg ganske avslappet, men det er vel fordi jeg ikke har troa på dennepp her....

Jeg skal ta solvipect hostesaft jeg denne pp så kanskje det hjelper???

hvem vet=)=)

Masselykke til=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har kanskje 20-22 mai...

Jeg er i min 1 pp, og har vel ikke den helt store troa, men det er jo spennende.

Lykke til!

Skrevet

Har EL 19. eller 20. mai. Skal begynne å teste etter EL i helgen. Hehe, jeg er IKKE avslappet, prøøøøver å tenke på andre ting, men det er vanskelig.

Skrevet

Jeg er også akkurat ferdig med tr.. har syklus på 30-32 dager så aner ikke når el er jeg.. men tror den er rundt 20. Holder på med enkel pergokur nå så da blir det testing etter el fra helgen og utover. Lurer på om jeg skal forsøke solvipect denne gangen..hmm:) Har blandede følelser ifbm pergo. Gyn hadde ikke den store troen, men jeg velger å tro allikevel.. Håper det går denne gangen. Nå er jeg i den 17pp så da syns jeg det er på tide.

Skrevet

Ja, da er det bare til å stå på!!!!!

Denne gangen her SKAL det klaffe for oss altså!!!!!

Jeg skal låne meg en bok på biblioteket som heter Elin Tvedt gravid dagbok(eller noe sånt) som jeg tenkte jeg skulle lese på i el tiden min.... kanskje jeg roer meg ned??? jeg er rolig nå altså, men tviler på at jeg kommer til å være det utover!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...