Gå til innhold

Jeg skal selge simo combi vognen min....svart :))) ....noen som er interressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er utrolig velholdt. Ingen tegn til falmet farge eller skitasje. Det er en 2007 modell. Har kun blitt brukt til ett barn. (lite brukt, da jeg har byttet på å bruke to vogner). Jeg er kjempefornøyd med vogna, men nå er barnet blitt så stort, at det holder med en enkel trille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye ønsker du å ta for den?

Er det en sånn "stor" simo vogn? med lang rygg? er nemlig det jeg er ute etter,en god sove vogn til barnehagen.

Skrevet

Ja den har lang rygg. Det er en kjempegod vogn for barna å sove i. Mini her har sovet i den helt til nå, og hun er 2 år og 3 mndr. Barna ligger godt og lunt i den i all slags ruskevær. Og det er god plass i både bagen og sportsdelen.

det er som sagt en 2007 modell, og er meget fint brukt siden jeg har byttet på to vogner. vet ikke helt hvor mye jeg kan ta for den... inni skyggen er det en lomme på hver side, og i den ene lommen hadde jeg en dropseske en dag. En drops falt ut og smeltet. Dermed er der en liten sort flekk der. Ikke særlig betydelig. I utgangspunktet ville jeg tatt halv pris for vognen...altså 3000 kr, men pga den flekken tenkte jeg å ta 2700....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...