Lis@mor Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hei.Ser i tidligere innlegg at du kominiserer med åndeverden,Har altid vert fasinert av dette og hadde blitt veldig glad hvis du kunne se litt på meg. Jeg mistet min eldste bror for 5 år av en overdose piller og alkohol.Dette var selvfølgelig et sjokk for meg og min familie.Ønsker å vite om han har det bra nå og om han fortsatt er rundt oss.For ca et år siden i et besøk hjemme hos meg der hele familien var samlet var det en liten fugl som fløy flere ganger borti vinduet som om den ville inn.Jeg fikk da en tanke om at det var min bror som ville hilse på oss. Jeg lurer også på om du ser en fremtidig graviditet på meg, jeg har 2 barn men har et høyt ønske om et til. Jeg har prøvd i ca 3 år men det har bare resultert i 3 sa. Jeg er født 07.10.70. samboer 17.03.73 Blir veldig glad om du tar deg tid til å se litt på meg:-)
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Kopier dette og send det til meg på PM. Om du vil jeg skal forsøke å kontakte broren din, så legg ved fødselsdato og navnet hans.
Lis@mor Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Nå har jeg sent deg en PM samsaya. venter spent.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå