Gå til innhold

Samsaya, her er tråden din.... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Født 171271 - han 291168

Ser du noen graviditet i nærmeste framtid på meg/oss? :-) Gutt eller jente?

Troooor du har spådd meg før; jeg kan se om jeg finner resultatet av dèt - men gir deg det ikke før du har spådd nå, slik at du ikke skal bli påvirket... ;-)

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg passe på å dytte den oppover. Ja, jeg mener jeg har gjort det..husker nicket ditt : ) men det er en stund siden iallefall, i 2008 tenker jeg.

Kjenner denne blir vanskelig..hva er så grunnen til det? Umiddelbart fikk jeg ei jente her nå..

lar det stå her, så ser jeg mer utover dagen.

P.S Dette er ingen konklusjon, hehe!

Skrevet

Har bytta nick.... :-) Men du følte nok at du har vært borti meg før.. Kanskje.

Jeg fant ikke det du spådde tidligere - søren også.

Grunnen til at den føles vanskelig er nok kanskje at vi har prøvd lenge? Hatt mye "familiært styr" men håper det roer seg nå (har flytta og "kastet ut" de store ungene...)

Har en gutt fra før. Har blitt spådd med ringtesten og kleshenger (!) og alle sa 2 gutter og 1 jente. Men kanskje det blir tatt med evt. mistet?

Skrevet

Da er det ikke deg : ) var nicket jeg husket, er vel noen andre som har brukt det før da. Jeg regner ikke med de man evt har mistet el vil miste, så utifra disse spådommene står det nok for 3 barn ja.

Hvorfor har folk hatt så problemer med å se på deg da? Skal ikke ha noe å si at dere har prøvd lenge (men det gjør kanskje folk usikre) Men det kan jo være at du blokkerer deg litt.

Skrevet

Ja er jo egentlig litt rart at jeg blokkerer meg, for føler at jeg er åpen for slike ting. Hmmm rart. Men har blitt spådd "seriøst" også da, og hun hadde også litt problemer. Var mye "rot" som hun sa, og det er ikke tull engang! Ikke så mye mellom oss to, men heller med hans fortid, og ting som JEG nokså ufrivillig ble blandet inn i, angående fortiden hans. Uten å komme for mye inn på det... ;-)

Vi har hatt et turbulent siste år, og mener selv at det er derfor spiren ikke har sittet. Det har ikke vært meningen akkurat da; så usikker som situasjonen var, og så usikker som JEG var på hva jeg egentlig ville. Men nå virker det som om ting roer seg ned, og stabiliserer seg. :-)

Hvis du vil ha en skikkelig utfordring, så kan du jo gjerne gå litt mer i dybden på meg/oss, og se hva du klarer å få fram...

Skrevet

Meningen at dere skal rydde opp dere i mellom først da tenker jeg : ) yes, skal se på det jeg. Men da kan vi ta det på pm? Så ikke vi bretter ut hele privatlivet ditt her inne, hehe : )

Skrevet

Ja vi har nok fått ryddet opp i litt av hvert nå, så nå ser alt bra ut! :-) Har ikke den tvilen hengende over meg lenger... :-)

Skal jeg sende deg pm, eller sender du svaret til meg på pm? ;-)

Skrevet

En dytt opp slik at jeg vet om JEG skal sende pm eller om DU svarer på pm... ;-)

Skrevet

En til..

Skrevet

Send en pm du, jeg er i skikkelig dårlig form. Vet ikke hva som feiler meg, trodde det skulle gå over :/ Skal se på den når jeg er tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...