1881 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg kaller det kun en gjennomgang! Synes ikke det er noe bra og man må konstant passe på lommeboka si når man er innom der for folkemassene er jo til tider enorme! Eneste butikken der jeg "liker" om man skal si det slik er Estetique og pytti panne!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Enig! For meg er det kun en gjennomgang, og absolutt ikke et sted jeg går rundt i butikkene bare for å titte engang!
entil :) Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Det hender jeg titter innom Bogerud dersom jeg skal kjøpe ullundertøy til datteren min (er fan av Safa strømpebukser med fot bl.a.), men ellers enig i at det er helt elendig!
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Nei, noe spesielt bra kjøpesenter er det vel ikke, men jeg liker å handle på flere av butikkene der. Bogerud tekstil, pytt i panne, Dollarosa, next stop og den lekebutikken. Det er ikke så skrekkelig travelt hvis man unngår rushtiden da og i forhold til Oslo city er det jo rene himmelen.
Mom2Two Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Haha, Gunerius er da ganske tragisk.. Stort sett bare jallabutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå