Gå til innhold

Har nok mista i natt...

jajamen

Anbefalte innlegg

Våknet i går med ingen symptomer, tenkte ikke noe spesielt over det, men utover kvelden begynte jeg å få vondt.

Da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg begynt å blø...Blødde ikke så mye, bare litt i truseinnlegget og det kommer på papiret da jeg tørker meg.

I dag er jeg ikke kvalm, brystene er myke og ikke spente lenger, så da er det nok over.

Kjenner det stikker rundt halebeinet og har liksom en brennende følelese over livmora. Vi er kjempelei oss, men ble enige i dag tidlig før vi stod opp at vi prøver igjen.

Så kanskje vi sees igjen da jenter.

Lykke til videre alle sammen.

Fortsetter under...

Ikke ta sorgene på forskudd, det er jo ikke sikkert du har mistet enda.

Da jeg mistet for tre uker siden var det iallefall ingen tvil om hva som skjedde, med masse smerter og veldig mye blod! Prøv å hold håpet oppe inntil videre. Og skulle det verste skje, så gir jeg deg en klem og ønsker du kommer igjennom det etterhvert. Alle er forskjellige og noen kommer gjennom det fort. Andre trenger lengre tid. Selv har jeg hatt 2 SA og etter den første ble jeg gravid med en gang. Positiv grav 26 dager etter SA. Og nå prøver vi igjen etter SA nr. 2.. Masse lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...