Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei hei! Jeg sluttet på pilla i november08, og har prøvd siden da. Syklusen har vært på ca 30,31,og 32 dager. I mars var syklusen 28 dager, og nå i april var den 32 dager. Klarer ikke helt å finne ut nårtid jeg har eggløsning, og blir derfor litt frustrert. Tenkte jeg skal bestille el test nå, mulig jeg blir litt klokere da Jeg har også skikkelige mens smerter når jeg ikke går på pilla, å er såå redd for at man kan ha endometriose. ( Man tenker jo det værste når man prøver, men ikke blir gravid)! Uffameg.. Tenkte også å prøve ut denne hostesaft metoden, skader jo iallefall ikke Noen av dere som har det likedann? Stor klem
Baby*2012 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 hei..... jeg vet hva du går igjennom.... jeg har alltid hatt lange sykluser. Jeg har gått så lenge som opp til 156 dager mellom mens. Men fant endelig ut hvorfor jeg ikke blitt gravid nå på 4 år, jeg ha PCO og går på pergotime og metformin. Jeg fikk ei datter i 2000 og ei jente i 2005 men siste jenta vår hun døde en uke etter fødsel. Så vi har strevd og prøvd vi nå i 4 år. Men nå er d hoste saften som skal prøves og her i tilegg ;)' klem c",)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Hei du! Akkurat samme som meg Enorme menssmerter når eg ikkje går på pilla, men eg e heilt fin innvendig (va jaffal det når eg va på lap for ein cyste når eg va 19) Og det e noe som komme når en e ung, så eg har det i allefall ikkje!! Hehe... va og redd for det, men har lest masse om det på nett og e veldig spesifikke symptomer på det...du får google litt Hadde det eg antar va min første el siden p-pille slutt, forrige helg (beg. på mai). Haugevis med stikking og murring og litt elslim + et par bloddråper som kom Så...ja...det tok 6 mndr fra pilla va utav kroppen på meg da! Så, trenge ikkje stressa ennå Men el tester kan vær god hjelp da, sjøl om eg sjøl egentlig stole mere på kroppen min og sjekke utflod og tappen. Ska begynne å tempe ettehvert hvis detta ser ut som om det komme te å ta litt tid. Good luck!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå