Gå til innhold

å spyle ned døde marsvin i do.

Anbefalte innlegg

Skrevet

marsvinet til jenta mi døde i kveld. Og når jeg skulle spyle det ned i do, gikk selvfølgelig doen tett. Kan jeg bruke plumbo?

Fortsetter under...

Skrevet

tror jeg ville prøvd å bruke hjernen litt heller....

Skrevet

Dette er bare tull. Du er SYK i hodet som kommer på tanken i det hele tatt.

Skrevet

Tull! Et marsvin er så stort at det ikke vurderes å spyle ned i do engang. En hamster derimot.. Så du er gjennomskuet

Skrevet

nei jeg tuller ikke. hodet stikker ut akkurat der hvor vannet renner. hvor mye plumbo trenger jeg?

Skrevet

Sykt å tulle med sånt. Enda sykere om du virkelig gjorde det.

Annonse

Skrevet

Hvor barnslig og umoden (for ikke å snakke om syk) er det mulig å bli?

At det i det hele tatt er MULIG å lage et slikt innlegg, ha slike tanker i huet er enda verre. Håper dette er et tulleinnlegg..

Skrevet

Haha. Blir det samme som å spyle bestemor ned i do det da. Du tenker isåfall ikke langt....

"bestemora til jenta mi døde i kveld. Og når jeg skulle spyle det ned i do, gikk selvfølgelig doen tett. Kan jeg bruke plumbo?"

sykt.

Skrevet

Men kjære HI, vet du ikke at marsvin skal i restavfallet????

I noen kommuner skal det i bioavfallet. Sjekk med din kommune ang. dyrekadaver. Kan hende det er spesialavfall.

Skrevet

hvis du bruker litt saltpetersyre vil marsvinet løses opp og du kan trygt spyle det ned. Det beste er derimot å partere dyret før du slenger det i skåla. Håper du har et identisk marvsin du kan legge i buret slik at datteren din aner fred og ingen fare.

Skrevet

stakkars HI, du må være syk!

Men om marsvinet sitter fast i dass (haha) slik at du ser den, så får du bare stikke hand i do å dra den opp. også får du putte den i en eske, og la datteren din begrave den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...