Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 marsvinet til jenta mi døde i kveld. Og når jeg skulle spyle det ned i do, gikk selvfølgelig doen tett. Kan jeg bruke plumbo?
AneB Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 tror jeg ville prøvd å bruke hjernen litt heller....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Dette er bare tull. Du er SYK i hodet som kommer på tanken i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Tull! Et marsvin er så stort at det ikke vurderes å spyle ned i do engang. En hamster derimot.. Så du er gjennomskuet
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 nei jeg tuller ikke. hodet stikker ut akkurat der hvor vannet renner. hvor mye plumbo trenger jeg?
Northernlights Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Sykt å tulle med sånt. Enda sykere om du virkelig gjorde det.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Hvor barnslig og umoden (for ikke å snakke om syk) er det mulig å bli? At det i det hele tatt er MULIG å lage et slikt innlegg, ha slike tanker i huet er enda verre. Håper dette er et tulleinnlegg..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Haha. Blir det samme som å spyle bestemor ned i do det da. Du tenker isåfall ikke langt.... "bestemora til jenta mi døde i kveld. Og når jeg skulle spyle det ned i do, gikk selvfølgelig doen tett. Kan jeg bruke plumbo?" sykt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Men kjære HI, vet du ikke at marsvin skal i restavfallet???? I noen kommuner skal det i bioavfallet. Sjekk med din kommune ang. dyrekadaver. Kan hende det er spesialavfall.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 hvis du bruker litt saltpetersyre vil marsvinet løses opp og du kan trygt spyle det ned. Det beste er derimot å partere dyret før du slenger det i skåla. Håper du har et identisk marvsin du kan legge i buret slik at datteren din aner fred og ingen fare.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 stakkars HI, du må være syk! Men om marsvinet sitter fast i dass (haha) slik at du ser den, så får du bare stikke hand i do å dra den opp. også får du putte den i en eske, og la datteren din begrave den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå