Gå til innhold

Hva med Falk og Torvald?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker bare Falken og Falk-fugl og Thorvald Stoltenberg. Ikke noe jeg liker.

Men Thorvald er egentlig litt tøft, er litt usikker på om det blir for traust på en 2-åring... Må tenke litt mer på den.

Andre navn som likner Falk er Storm, Birk, Hauk, Skjalg, Trygg, Styrk.

Hva med Thorstein, Thorbjørn, Thomas, Scott, Gard, Tord, Trym, Ravn, Heike, Abel, Andres, Aslak, Amiel, Embrik, Frikk, Freke, Hampus, Vemund, Vebjørn, Wilmer, Heine, Narve, Lavard, Lavrans, Walther, Peik, Heine, Audun, Tarjei, Eugen, Gaute, Hogne, Eskil, Embret, Fabian, Didrik, Sivert, Erling, Toran, Elmer, Dominik, Elliot, Tinius, Gorm, Even, Leik, Torarin, Ask, Thor, Lauritz.

Hehe, sikkert mange som ikke faller i smak, men...

Storm, Birk, Hauk, Skjalg, Trygg, Styrk - blir for norrønt. (Var inne på Falk da det er et slektsnavn)

Thor, Thorstein, Thorbjørn, Thomas - Liker alle disse, men både Thomas og Thor er alt i veldig nær familie... Derfor litt usikker på bruk av flere Tho®-navn, men smaker på det altså :-)

Av øvrige navn noterer jeg meg Eugen, Elliot og Laurits, men mannen har desverre avvist disse før :-)

Annonse

Falk er litt kult, men ikke et navn jeg ville brukt selv. Thorvald er uvant, men absolutt et navn jeg tror jeg kunne vent meg til. Tror nok jeg heller mot Thorvald av disse navnene.

Kan forsøke å komme med noen ideer til andre navn, selv om dere sikkert har vurdert de fleste før:

Nilas

Brede

Edvin

Mattis

Selmer

Ask

Haldor

Carsten/Karsten

Melvin

Livar

Ådne

Bjørnar

Vetle

Kyrre

Svenn

Noen av disse som kan utfordre Falk og Thorvald?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...