Gå til innhold

Bettina Emilie? Eller hva syns dere om Benita?

Anbefalte innlegg

Evt Benita Emilie? Jeg synes det er et søtt navn, men kjenner ingen som heter Benita, eller hørt om noen. Kjenner ingen Bettina heller, men har ihvertfall sett og hørt at noen heter det før:)

Vil ha et søtt navn på jenta:))

Fortsetter under...

Annonse

Bettina er ikke helt min smak, men synes likevel det står finest alene. Synes på en måte det blir litt for mye med Bettina Emilie..

Benita liker jeg ikke..Har aldri hørt det før og synes det hørtes veldig rart ut..

Syns egentlig Emma, Elias og Emilie passer perfekt! :-)

Ellers er Bettina Emilie også pent. Benita liker jeg ikke.

Emilie Nicoline

Emilie Celine

Emilie Isabel

Emilie Madeleine

Emilie Caroline

Emilie Marie

Vanskelig å finne et navn etter Emilie...

Har vær noen dager uten pc. Det er mannen her i huset som er så opptatt av at forbokstaven skal være e, b eller n. En slags oppkalling etter flere som begynner på disse bokstavene. Helst vil han ha e eller b etter oss. De på e har fått min bokstav, og hans er b. så derfor ville jeg ha et b navn istedet for at alle ungene får min bokstav. Vil gjerne finne et søtt navt på b som står i stil til de andre navnene, men sliter litt med det da. Liker emilie navnet veldig godt, men blir ikke det litt for likt emma når det er første navnet da?

Jeg synes ikke at Emma og Emilie er for likt. Sånn bortsett fra at begge begynner på EM så er det jo ingen likhet. Også liker jeg at søstren ikke nødvendigvis har samme bokstav ending som Emma og Emilia hadde vært.

Søte navn på B har jeg ingen av. Det var skikkelig vanskelig. Ett sterkt navn på B synes jeg er Benedickte men jeg synes ikke det passer så godt til søster og bror. Personlig ville jeg valgt Emilie eller eventuelt ett annet navn på E. Siden dere har 2 fra før synes jeg det blir mest stilig å gjennomføre at de har like forbokstaver.

Annonse

Takker masse for svar! Det sto mellom Emma og Emilie da vi skulle få Emma. Men siden vi bestemte oss for Nathalie navnet også, ble det enklest med Emma. Er veldig enig i det med ending på navnene. Mannen synes også det er stilig med alle på E. I tilegg har jeg fått designet en fet gullring til han som det står bokstaven E på.

Flere forslag til søte navn på E? Elise er brukt, og Emine vil han ikke ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...