Ranveig R Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Har venta og venta, med ei jente som blir stadig meir grinete og får meir og meir diaré, til tross for at vi har kutta ut melk for 5 veker sidan. Hadde vi gjort "som vi fekk beskjed om" hadde vi hatt time til blodprøvetaking 9. juni (over 2 mnd etter vi blei henvist), men det gjekk berre ikkje. Har ringt og prøvd å framskynde timen (klin umulig), så i dag fekk eg fastlegen til å legge ho inn, og då blei det fart i sakene ) Har i dag blitt undersøkt av barnelege (litt utspilt mage, ellers ingen anmerkning), og tatt avføringsprøve og masse masse blodprøver (cøliaki, laktoseintoleranse, "alle" andre matvarer, leverfunksjon, blodet i seg sjølv, stoffskifte, diabetes og eit par ting til som eg ikkje huskar i farten). Så fekk vi reise heim og sove, og skal inn igjen i morgon tidleg med urinprøve og fortsette med eg veit ikkje kva. Antar det er cøliaki det er snakk om, men deilig å vite at dei tar "full pakke" når dei først er i gang. Skal bli deilig å få svar på ting så vi kan sette i gang behandling/diett )
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Så bra da. Ög kjekt å få med "full pakk" i samme slengen ) Eldstemann fikk med både ct, røntgen og et par ul'er da han ble utredet. Så nå vet vi at det ikke er noe som helst annet galt med hode, mage og tarmer iallfall. Må jo bare se det positive i alt styret ) Lykke til, når de først er innlagt går det fort og dere får nok gastroskopi i løpet av få dager. Vi ble innlagt på en fredag og fikk det på tirsdagen etter. Det tok vist så "lang tid" pga at det var helg og at han skulle ha ct samtidig.
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Selvfølgelig gjør de det. Men under viss alder blir de lagt i narkose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå