elodie Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Har vært hos gyn. i dag, og fått påvist 2 ganske store muskelknuter i livmor. Han mener disse bør fjernes. (pga. lang prøvetid nå, 1ma og 1sa) Er det noen som har gjort det før? Og har blitt gravid? Kan noen dele sin opplevelse. Har ikke inntrykk av at dette er slik at jeg ikke kan få barn, men en bomp i veien....?? litt skuffa.....
smilla73 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Etter det jeg forstår er det bare en "bomp i veien" som du sier, for ifølge min gynekolog må man vente i noen måneder til livmora gror skikkelig igjen, før man kan prøve på nytt. Ellers blir det problemer når den skal begynne å vokse. I mitt tilfelle er hun ikke så bekymra for muskelknutene når det gjelder å BLI gravid, men etter det jeg forstår kan de skape problemer for fosteret, avhengig av hvor morkaka legger seg. Ser for meg at det betyr at muskelknutene gir dårlig blodgjennomstrømming, problemer for strekking av musklene i livmora, eller noe sånt.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Kjenner ei som fjernet en stor muskelknute. 3 månder senere fikk vi høre at hun var gravid. Alt gikk bra og hun har 2 barn i dag.
elodie Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 Smilla73; takk for svar, det er slik jeg skjønte det også. Gravid blir man, men det er vanlig med sa og at embryo ikke fester seg... Tror det har litt og si hvor muskelknutene er også... for han mente den ene lå uheldig til. Da hjelper det ikke mye å bli gravid, når det ikke vil feste seg... Åh, har opperert bort cyster på eggstokkene før... selv om det kan ordne seg, blir jeg litt pesimist.... ღ Bellღ-& gulletღ Takk!!! Det hjelper og høre solkinnshistorier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå