Musemor med tre søte små Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er så utrolig frustrert. Etter MA er kroppen min helt på tur. Sykluslengden varierer fra pp til pp og bare få dager etter EL får jeg kraftig stikking i livmoren, ømme pupper fra helvete og anfall av utrolig trøtthet. Og det HVER MND!!!! Hver eneste pp får det meg til å tror at jeg muligens er gravid igjen, og hver mnd blir jeg like skuffet. Kan jeg ikke bare være gravid NÅ, og være ferdig med denne evindelige prøvingen???? Tror jeg tester 17. mai, jeg......Nå er for tidlig.
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Tja, det var det da... Lykke til ihvertfall, håper det klaffer for dere denne gangen=)
J -76 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hei du da er vi samme båt. Var hos gyn i forrige uke og alt er som det skal, men blir likvel ikke gravid igjen etter Maen. Gynekologen mente vi ikke måtte stresse og at det kommer, men det er lett å si, snart 5 måneder siden utskrapningen........ Denne pp fikk jeg eggløsning på dag 14 så det er en bedring, men vi har bare hatt oss en gang og det var dagen etter positiv el test, så jeg tviler på på at det går veien denne pp og, huff huff huff! Jeg krysser fingre for deg mor og far og tut, du fortjener virkelig et kryss nå! XXXXXXXXXXXXX stor trøsteklem
Musemor med tre søte små Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Takk J-76. Stresser egentlig først etter EL. Er så utrolig lei av å ha symptomer helt fra EL til tanta kommer. XXXXXXXXXXX for at det klaffer for oss begge denne pp. Hadde vært så utrolig gøy og å vært på samme terminforum som deg
ida87_thea_andrine Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Hei=) Jeg skjønner deg veldig godt!!!!! Blir kjempe stressa etter EL og det er veldig slitsomt!!!! Huff, det skal ikke være lett å bli gravid tydeligvis.... Håper du tester positivt 17. mai så du kan leve på en rosa sky=)=)
J -76 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Ja det hadde vært fantastisk å komme inn på 1 trim igjen og med deg! Tvi tvi tvi :-) Jeg har IKM før i uke 22 så det er jo en evighet til, ferdig med eggløsning nå......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå