.:endelig:. Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er de like normale å ha uansett om du er gravid eller om mensen kommer? Har hatt svake rare greier i korsrygg og mage siden lørdag og tror jeg hadde el mellom tirsdag/torsdag. Har lest at mange her har voldsomme murringer som symptomer, men var noen av dere gravide da? Altfor tidlig å teste....
Tweak Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg fikk ganske skarpe murringer eller livmorsmerter 8 dpo, skilte seg klart fra mensmurringer. Jeg kjente de igjen fra forrige gang, og visste at jeg var gravid selv om jeg ikke fikk skikkelig positiv test før 10 dpo.
Amia Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg var gravid i høst (men mistet) og da hadde jeg massevis av murringer før ikm, så jeg var overbevist om at mensen kom. Men gravid var jeg Når jeg testet positivt i januar hadde jeg ingen murringer før ikm, de kom noen uker etter positiv test, så tror det kan variere litt.. Om det har noen sammenheng vet jeg ikke, men jeg har alltid kraftige mensensmerter.
girl 78 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Hei. Det er snart et år siden jeg sluttet på pillene. Jeg kjente ingenting et halvt års tid etter pillestopp. Men det siste halve året har jeg hatt kraftige murringer i magen før mensen. Første gangen jeg fikk det, i juletider, var jeg sikker på at jeg var gravid og var veldig opptimistisk. Etter det har jeg hatt murringer hver gang før mensen så jeg er ikke like opptimistisk lengre. Blir så lei av å vente, vil være gravid nå!!! Hvor lenge har du prøvd? Klem
.:endelig:. Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Takk for svar! Har prøvd altfor lenge... i overkant av to år, har mistet en gang, og er ganske lei av å gå å kjenne etter.... Gravid?Mens? El? Godt å kunne ha denne siden å lese på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå