Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #26 Skrevet 13. mai 2009 Eg gjør sikkert det....gubben komme hjem fra jobb i mårå!! Harkje sett han siden el!! Hehehe....!! Hadde vært litt kult å hatt ein test med strek på da..ein skikkelig ein..hehe..han bare unngjekk å svara meg på noe som helst som hadde med testing å gjør i går så...hehe..eg tok hintet! Men har i allefall oppdaga ein ting med testing!! Du ser ikkje strekene noe bedre om du prøve å lysa på dei med sterkt lys..hehe...derfor eg lure litt på om der faktisk e farge og i stripene..siden dei "forsvinne" i sterkt lys, men vise bedre i normalt "stue" lys..hehe..sleppe å mysa då for å se dei...herregud...eg komme ikkje over at der blei strek på testen eg slapp å mysa ette..trodde aldri det sko skje eg da..hehe..tror nok uansett der e/va noe på gang inni her da...men om det ende i ein "mens" e ikkje godt å veta... Men ja..kunne ønska en kunne tatt test eg noen dager ette el og i allefall få vita om en hadde blitt befrukta!!! Hehe...også har en no å gjøøør mens en vente...hehe. At det ska vær så vanskelig altså. .....hm...tenk om det blir baby utav detta...oi....får litt sånn lett svimling når eg tenk på det..
Februarbaby2010 Skrevet 13. mai 2009 #27 Skrevet 13. mai 2009 Hei igjen! Jeg testa med vanlig CB kl 6 i dag morges. Stod bare å kikket litt på den før lillemann skulle ha nattbleia av. Kontrollstreken kom opp og skjedde ikke noe mer. Den har ligget i posen på badet siden. Skulle kaste den nå, og det er STOOOOOOOOOOOORT kryss der! Men hvor pålitelig er dette da?? Så mange timer etterpå. Aner jo ikke når krysset kom.... Dere som er vant til å teste, er det sjans for at jeg kan stole på dette? Må si jeg ble overrasket når det ikke kom kryss med en gang, for føler meg skikkelig gravid. Men så tenker jeg at det ikke kan være så enkelt å bli gravid heller når jeg ser hvor mange som sliter her inne. Ble gravid 1pp sist (med sex kun 2 ganger), og sex kun 1 gang denne måneden!! I tilfellet er vi visst farlig fruktbare her;-) Hadde jo vært knall hvis den satt allerede, men virker jo litt usannsynlig..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 13. mai 2009 Du får kjøpe deg ein digtal og ta i mårra eller no!! Hehe...kjipt det derren...men krysset kan jo ha komt innen 10 minutt!! Noen oppleve det og e gravide (dei aller fleste tror eg...TROOOR eg) men noen får falsk positiv av det...så ta ein ny!! Hehe
Tingeling27 Skrevet 13. mai 2009 #29 Skrevet 13. mai 2009 Såå spennende Bollesmamma.) jeg vil tro at en test ikke først blir negativ og deretter knall positiv etter noen timer...du er nok gravid:) så lenge det er en farget strek så er det ingen skyggestrek... legger ved en link her...her står det mye nyttig info om grav.tester:) http://www.pernille.info/faq_gravidtest.htm
Tingeling27 Skrevet 13. mai 2009 #30 Skrevet 13. mai 2009 hehe jeg må si jeg syns det er greit at vi er flere i samme båt her:) åååååå...håper min også er positiv...hadde jo vært gøy om vi hadde vært i samme båt der også hehe... menneh duu??? den datoen du har skrevet på innlegget....er ikke den litt tilbakedatert?? hehe...er jo i mai nå
Tingeling27 Skrevet 13. mai 2009 #31 Skrevet 13. mai 2009 dette svaret rett over her er til Drømme...jeg trodde det skulle komme rett under hennes svar...men gjorde ikke det ...hehe...sorry
Februarbaby2010 Skrevet 13. mai 2009 #32 Skrevet 13. mai 2009 Tusen takk for linken Tingeling27:-) Ja magefølelsen er nok så sikker, men tester i morgen og for sikkerhets skyld. Masse lykke til til dere andre også:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. mai 2009 #33 Skrevet 13. mai 2009 Ville bare si til deg Bollesmamma at det var det som skjedde meg. Jeg testet negativt..plukket testen opp fra søpla mange timer senere og så en strek der. Testet med digital dagen etter og der stod det at jeg var gravid.Så det kan absolutt være riktig! Har nå tatt 3 positive tester etter den, bare sånn for sikkerhets skyld.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #34 Skrevet 13. mai 2009 Hahaha!! Oiiida...Så ikkje det før nå eg..men det gjorde visst ikkje du heller da så.. Off...va så sikker på eg skreiv 5 tallet eg...viska nemlig ut et 3 tall for eg skreiv feil!! Haha!! E det mulig...snakk om å vær distraherte da...hehe.. Eg e sååå klar for positiv test..e heilt dårlig kjenne eg. Skikkelig nerver..og det sette seg rett i mage på meg så e driitkvalm!! hehe...nei, det e ikkje et symotom..hehe...eg bare e sånn eg. Har dåkker masse symptomer da elle?!?! Eg merke...særdeles lite.. (kan godt hende det står litt lenger oppe men eg har hukommelse som gjør at eg misunne gullfisken.....) Hadde jo såååå masse stikking og murring...men e heilt gått over det..kjenne bare litt "bobling" inni der når eg bøye meg el får press på magen...men fårr sånn typisk rett før mens utflod da....
Tingeling27 Skrevet 13. mai 2009 #35 Skrevet 13. mai 2009 bah...jeg føler liksom jeg har symptomer...hadde skikkelig mensverk 4 dager etter el...så våknet jeg i går klokken 5 og hadde skikkelig mensvondt så måtte ta en paracet...ingen mens og se heller...ellers har jeg litt stikkinger i ny og ne og litt øm i korsryggen....kjenner litt ømhet i puppene...men det har jeg før mensen også...den testen jeg tok i dag tidlig har nå bare blitt negativ...så disse symptomene mistenker jeg bare at er kroppen som gjør seg klar til mens....jeg har jo ikke hatt noen mens etter utskrapningen, så derfor vil jeg tro at det er mye rare greier som skal på plass før den kommer....så motet mitt akkurat nuh...= 0 hehe...ble litt sytete dette her...men ville så gjerne være gravid... jaja...tar en test fredag iallefall så får vi se....
Lotta2010x2012 Skrevet 13. mai 2009 #36 Skrevet 13. mai 2009 Tor den digitale testen i dag, og der sto det jaggu Gravid! Ble så utrolig glad, og jeg skalv lenge etterpå, hehe:P Endelig!! Nå er det bare å krysse fingrene å håpe det spirer og gror i 9 måneder fremover:D Masse lykke til dere andre, tror det er flere som kommer etter om et par dager;) Drømme du er gravid, kjøp deg en digital og ta i morgen eller o over i morgen. De testene jeg har tatt som det kommer streker opp har vært ultra svake, men legen sa det var veldig vanlig så tidlig. Var der i dag for å få bekreftet graviditeten og så fikk jeg aventende sykemelding til bedriften bestemmer seg for å sende meg hjem eller finne noe annet jeg kan kobbe med;) Meg er GRAVID:D Lykke til alle sammen, og nå kan faktisk jeg sende dere babystøv, så sender masse, masse babystøv, hihi=)
MissG Skrevet 13. mai 2009 #37 Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer Lotta87! Du er heldig. Jeg testet i morges og det var ingen strek å se i det hele tatt. Nå blir det ikke mer testing. TR kommer nok fredag eller lørdag. Da slapp jeg "problemet" med å ikke røyke på fest da, må jo se det positive i situasjonen : ) Lykke til de nærmeste dagene alle sammen, spennende å følge med dere. Blir nok flere gratulasjoner etterhvert (det lover jo godt for dere med svakt positive tester).
Lotta2010x2012 Skrevet 13. mai 2009 #38 Skrevet 13. mai 2009 MissG: hvis di ikke har ikm før til helgen, så synes jeg ikke du skal gi opp håpet! Det gjorde jeg etter å ha testet 3 dager før ikm, var helt knust og ventet bare på at tr skulle komme, men det gjorde den aldri=) Jeg testet hos legen i dag og den var fortsatt svak, så er ikke alle som tester klart positivt før ikm. Jeg spurte om det kunne være noe galt siden dem fortsatt var svake, men da sa han at det var helt normalt og ikke alle de slo ut på engang enda=)
Calexico Skrevet 13. mai 2009 #39 Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer Lotta!! Masse lykke til.. Min test var blenda hvit..:( Har ikm søndag 17 eller mandag 18, er ikke helt sikker. Hadde ikke trua denne pp, men har så lyst til å bli gravid fort!! Pleier å ha veldig vondt i magen opptil 6 dgr før TR, men ikke noe ennå. Er det håp alikevel? Krysser fingrene for alle skyggestreker forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå