Gå til innhold

Testedate Onsdag 13/3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Flere som ska teste i mårra tidlig?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fekk skygge i dag så eg e jaffal spent!! Tror eg må sette ein testekopp oppå dolokket så eg ikkje glemme meg ut i mårå tidlig :P

Skrevet

Jeg er med, iiikkkkk! Er så spent, 3 veldig svake tester... Tror jeg kommer til å sove dårlig i datt gett:P

Skrevet

når har dere IKM dere som skal teste i morra?

Jeg har IKM torsdag, tenker det kanskje er tidlig å teste i morra da?

Skrevet

Har ikm på søndag eg!! Haha!!

Skrevet

*flau*

Bryter inn for å spørre hva ikm står for..? Er ikke helt med i alle de forkortelsene som blir brukt her :)

Skrevet

Ikke Kommende Menstruasjon. Altså...dagen du vente mensen du håpe ikkje komme...

Skrevet

IKM står for, ikke kommende mens, den du håper ikke kommer=)

Bekks, kan være fortidlig, men flere tester positivt før ikm=)

Hadde ikm på mandag, fortsatt ikke tegn til tr her;)

Skrevet

Eg trenge ikkje ein sånn kjempe positiv test asså..eg vil bare ha ein som rooope "test i mårraaa!!" så lagga på apoteket og få tak i ein digital....hehe...det e alt eg ber om!??!?!

Skrevet

jeg! =)

hadde ikm søndag..

lykke til jenter!!!!!!!!

Skrevet

Jeg skal også teste i morgen, har ikm søndag 17.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, så er litt spent. Krysser fingrene, vil så gjerne bli gravid.

Lykke til jenter:)

Skrevet

Jeg blir også med:-) Hadde ikm ca. 7 mai. Har samme symptomer som med førstemann, men 3 negative tester den 7,8 og i går... Vi krysser fingrene alle sammen!:-)

Skrevet

Jeg skal og teste i morgen, pga at det jeg trodde var mens viste seg å være litt blodspor på bindet og så stoppet det der..

Er nok ikke gravid (går på pillen), men tester altså i morgen! ;)

Lykke til allesammen, krysser fingrene for hele gjengen.. :)

Skrevet

jeg har ikm 17.mai, så kan vel egentlig teste i morgen da???

men tror du ikke søren ta at jeg har glemt å kjøpe CBtest!!!!!

får teste torsdag da, for må vel bruke morgenurin....

føler meg veldig gravid....ømme bryst, murringer, oppblåst...men det er jeg jo alltid før mens også så utrolig nervepirrende detteher...

kjenner at viss jeg ikke er gravid denne mnden trenger jeg en dag under dyna til å bare synes synd på meg selv.....

men håpe håpe

har to barn da og denne ventetiden er veldig lik sist jeg var gravid. førtste gang visste jeg at jeg var gravid bare ei uke etter befruktning pga kraftig festeblødning og STERK kvalme...skulle nesten ønske jeg begynnte å spy hehe

lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Drømme!!!!!

i natt drømte jeg at du var gravid! haha, selv om jeg ikke kjenner deg!

Jeg er overbevist om iallefal deg drømme, og du lotta.dier gratulere nå, jeg. svak strekn er strek, sånn er det med den saken<=)

Skrevet

Ååh..skjønne du e daaa, Une..hehe

Vettkje kor optimist eg e...fekk litt sterkere strek i dag...men..e jo så svakt...vanskelig å se den før den tørke :-| Og då e det jo egentlig ikkje gylidig lenger...og det e fremdeles på skyggestadiet, så eg vettkje heilt..hehe...blei egentlig ikkje no særlig klokare!! :P

Dåkker andre jentene (mine) da?!!? :D

Åå....håpe på masse positivt på denne tråden!!

Men..e vel positivt at streken blei sterkere enn i går da :) Så kanskje eg har håp likavel...at du e sanndrømt Une! :P hihi..

Skrevet

tror jeg vil gratulere deg drømme, virker jo som du er gravid:-)

jeg har IKM i morgen, tørr ikke teste i dag... dessuten har jeg begynt å få bittelitt, bittesmå blodspor når jeg tørker meg på do. Så da er vel mens like rundt natten tenker jeg....:-(

Skrevet

....vettkje om eg tør å strekke meg så langt ennå..hehe..stikke på apotek og kjøpe noen tester te i dag..noen "skikkelige"...

men...ekje sikkert du får mensen da...!! Mange som har ein sønn blødning rundt ikm og som e gravide!! (eg leve i god tro ved godt mot eg!! :D )

Skrevet

god morgen:)

jeg så ikke denne tråden i går jeg,men jeg så den i dag og melder meg på:)

har ikm på søndag eller mandag jeg....men lot meg lure til å ta den siste testen jeg hadde liggende i skapet i dag...er bare 9 DPO...SKULLE ALDRI GJORT DET..argh....fysjameg...jeg ble langt ifra klokere...syns det kom en svak svak strek der...akkurat som sist da jeg var gravid...men jeg vet ikke helt...den var så veldig veldig svak...så nå er jeg jo like langt da....skulle ventet til i morgen assa....eller fredag....tror jeg kjøper en til som jeg kan ta på fredag og se om jeg ser noen forskjell....men huff...kan jo være rester etter utskrapning også...tør liksom ikke håpe på noe enda....

dere andre da??

Drømme x'pp :P: en strek er en strek...du har jo fått en 2 dager på rad nå:) og det er fortsatt tidlig å teste....*hviskergratulererjeg*

Skrevet

For det som lure hodet mitt litt nå, e ikkje det at strekene har vært så svake og bare skygger egentlig...det e det at det e kun dei to som e tatt på morgenen som har hatt skyggestrek!! Men...tror nok eg ska må ha ganske mye mer strek før eg tror på noe som helst asså!! :P

Skrevet

men det er jo de som er tatt på morgenen som er de ideelle da, for det er da du har mest konsentrert urin :)

jeg tror nok ikke det blir mer testing her før fredagen nå....da har det gått 2 dager og da skal jo streken være sterkere...er den ikke det, så er jeg nok ikke gravid heller:(

Skrevet

forresten Tingeling..nå sitte du akkurat som meg i går.. "ååårh..koffer testa eg daaa!!" Hehehe... e fælt ass..men satse på det blir knallrosa/blå streker på oss begge i helga!!! :D Hvis ikkje det va mensen eg fekk nå...(jeey..detta e så kjekt å få sånn følelse 4-5 ganger i løpet av dagen...)

Skrevet

hehehehehe...jah jeg vet det....vi er jo i samme religion jeg og du da:)

herreguuud....hater det...jeg som var fast bestemt på og ikke teste før iallefall fredag....jaja....har iallefall bare blitt mer usikker...egentlig så liker jeg ikke den tiden mellom el og mens....bare usikkerhet og venting jo...hadde jo vært så greit om man bare kunne hatt el og testet dagen derpå og enten gravid eller ikke gravid lissom....så greit da gitt....

når tester du igjen da??i morgen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...