Gå til innhold

Positiv lupus antikoagulasjonsfaktor

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått vite at jeg ligger i grenseland for å ha positiv Lupus koagulasjonsfaktor. Noen med erfaring rundt dette og evnt behandling? Legen sa at behandling, viss den nye kontrollprøven min viser seg å være positiv, er daglig behandling med blodfortynnende sprøyter fra uke 12.

Jeg er 9 uker på vei nå og er redd noe kan skje i mellomtiden. før jeg begynner med behandlingen.

Noen som vet?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en venninne med den diagnosen. Hun mistet en gutt for mange år siden, fant så ut at hun hadde det du beskriver. Så ved neste graviditet fikk hun blodfortynnende så fort hun viste hun var gravid. Etter det har hun født 3 friske barn.

Jeg syntes det er litt rart at de venter med å sette deg på blodfortynnende. Det er viktig at du får det fra morkaken begynner å virke. Det er jo der blodproppene starter (sånn har i alle fall venninnen min fortalt det). Syntes du burde spørre om å få det nå, selv om de ikke har svaret på prøvene enda. Det skader ikke å gå på det. Jeg fikk det før noen diagnose var stilt, har mistet 9 uten å finne ut hvorfor. Likevel ga legen meg Klexane, og denne gangen er alt kjempefint. Så jeg er kjempeglad for at legen ville gi meg det.

Håper virkelig det går bra for deg denne gangen. Ønsker deg masse masse lykke til videre :o9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...