cilles Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei Samsaya Jeg har lest noen av innleggene dine her inne og ser at du kommuniserer med åndeverden. Ser hjelpere osv. Syns dette er veldig spennende, og fikk så lyst til å vite om vi har noen slike rundt oss i vår lille familie :-) Faren min døde da jeg var gravid med sønnen min, og mannen min har av og til sagt at han føler at han er med oss og passer på oss. Om det hadde stemt hadde jeg syntes det var så godt å vite, for vi savner han jo og tenker på han mye. Om du har tid hadde du kunnet fortelle om du ser en ny graviditet på oss med det første ? Mistet i SA i slutten av januar da jeg var 16 uker på vei, og en ny graviditet hadde vært kjærkomment.. Tusen takk om du har tid til å svare :-) jeg: 05.12.72 sambo: 23.01.67 gutten min: 29.05.05
☆lieela Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Mannen din har nok den lille ekstra sansen med seg. Er litt vanskelig å få alt på plass når jeg ikke har navnet til faren din, det gjør det litt lettere å få kontakt. Jeg vet du bærer mye sorg med deg, selvfølgelig skal det ingen sjette sans til for å forstå det. Din far har vært ved din side helt siden han døde. Han fulgte deg i gjennom hele graviditeten og har siden den gang vært mye tilstede hos dere og spesiellt sønnen din. Han har godt over til den andre siden, men titter innom en gang i blandt for å se hvordan det står til og når han merker dere tenker på han/prater om han. Han blir da rimelig nysgjerrig og vil ikke gå glipp av noe. Får opp endel følelser han satt med før han døde, har ikke så veldig lyst til å gå innpå det akkurat nå (men kan evt se på det senere, jeg er ganske sliten og det kommer opp veldig sterke ting her) Du skal vite at om du ber faren din om å komme til deg, så er han der. Du kan snakke til han, han hører alt du sier : ) han er derimot ingen tankeleser, så å si ting inni deg selv når ikke frem til han. Du vil bli gravid på ny, føler du vil få ei jente innen 2011. Mulig før også, kan se igjen på dette litt senere : )
cilles Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk for at du orket å se på meg. Sendt deg en PM med litt mer info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå