Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva vi gjorde galt denne gangen... Fikk mensen idag :( Dette var det vi gjorde: vi hadde sex hver dag fom 23.-28. april Fikk utslag på El-test 26. og 27 og negativ igjen 28. Hadde vi for mye sex???? Sist ble vi gravd på 1. forsøk (endte ikke bra) og da hadde vi "bare" sex 1. og 2. dag med positiv EL test, ikke EL dagen, men dagen etter. Hva må vi gjøre annerledes for at vi skal få det til neste gang? åhhhhhhhh det er så frustrerende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e bare mellom 20- 30% av befrukta egg som fester seg :) så det e bare å prøve igjen neste måned!!!!

Skrevet

Ja det er bare å prøve på nytt igjen ja...Jeg skal jo ikke klage da dette bare var 1 pp etter at vi valgte å avslutte svangerskapet i mars, men hadde håpet på at det skulle gå fort. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å prøve...ufff det er kjedelig

Skrevet

uff, ja man blir veldig skuffet av dette her assa,men da er det ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen:)

men dere var jo veldig heldige om dere klarte og treffe på 1 ste sist....det er få som klarer det ...

men er du sikker på at dere traff da?? slik jeg har forstått det så kommer el 12-36 timer etter siste positive el test....

Skrevet

Du kan gjøre ALT etter boka uten at det klaffer... Sånn er det bare dessverre!

Men plutselig så sitter det skal du se! Denne gangen hadde vi bare sex dagen før el og jeg var kjempedeppa. Hva var vitsen med å gå på pergo når vi ikke hadde sex? Men svømmerene presterte med glans og egget festet seg så nå har jeg plutselig spire i magen!

Det er bare å prøve videre så går det nok skal du se. Lykke til!

Skrevet

Unnskyld meg, men er det ikke litt mye å forvente at man skal bli gravid på første forsøk? Forstår at det kan være leit at det ikke klaffer med en gang, men det kan bli lange måneder for deg hvis du allerede nå skal begynne å lure på hva som er galt....

Beklager hvis jeg er litt direkte nå, men er drittlei av prøving selv (vi har gjort alt etter boka i ett år nå uten klaff) og da er det litt irriterende når andre får panikk etter 1pp...

Skrevet

Du må gjerne være irritert!!! Forstår deg og er klar over at jeg ikke har rett til å klage. Jeg har nettopp mistet en liten gutt og ønsker ikke noe annet enn å være gravid igjen. Det som får meg til å gå videre etter det helvetet jeg har gått gjennom er at jeg skal bli fort gravid igjen.

Skrevet

Uff, det var trist å høre! Må visst lære meg å ikke være så kjapp med irriterte svar når humøret ikke er på topp... Beklager! Lykke til med videre prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...