Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Da var det 12 dager siden el. og jeg sprakk, tok en CB i morges som var helt BLENDAHVIT! :\ Da er det tr om ett par dager :\ Hadde virkelig trudd den satt denne gangen da jeg har gått med oppblåst mage siden el . Og har sovet som en gris i helga, å ennå er trøtt. Det var nemlig de første symtomene forje svangerskap. Åååå ! Vet 5 pp'er ikke er mye, å det er maaaaange som har det mye verre, men var så skrubbsikker at det var noe der denne gangen :\ Flere med IKM i uke 20 som har mista håpet?
veldig fødeklar Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 ikke mye håp her heller.. skulle ha tr i dag eller i morra. testa i morrest og den va helt negativ, ikke antydning til noe... hvis jeg ikke får tr i natt så tar jeg vel en test i morra tidlig.. har på følelsen at tr kommer. Er min første runde på å få nr 3, så jeg bør jo egentlig bare ti still og slutte å klage. Men gleder meg så fryktelig.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Vet akkurat hvordan du har det. Begynner å få litt småpanikk. Vi har en stund pratet om å prøve, og regnet selvfølgelig med at det kom til å skje med engang. Så vi skulle prøve å få ca.20 mnd. mellomrom på neste og lillemor. Men nå er lillemor 1,5 år og merker at klokka på to tette går i høyspinn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå