Gå til innhold

noen som har vært i BULGARIA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiser dit om 2 uker...og er liiitt nyskjerrig da =) hihi

hvordan er prisene på shopping, mat og drikke? :)

hva er det å handle og hva mååå vi få med oss?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, samboeren min - men det eneste han gjorde var å spille fotball.. Så priser og hva du må kjøpe ++ det tror jeg ikke han kan svare på, haha ;)

Han var forresten litt romantisk da, kjøpte en gave til meg - han sa den var veldig billig. Mer enn det fikk jeg ikke vite egentlig. Joda, billig var det der. sa han;)

Mannfolk! :o)

:D

Skrevet

haha ja typisk mannfolk på tur :P

lurer jo på sååå masse....:)

Skrevet

ja har vert der - Golden Sands- var på et av hotellene til Ving.

Det var forsåvidt greit...vi dro i starten av juni og det var litt for tidlig- kaldt vann i bassengene...så sønnen min pådro seg lungebetendelse:( Og Bulgaria er ikke landet å bli syk i......

Var ganske grei pris på mat...ellers var det lite å kjøpe rundt i selve turistområdet syns jeg- bortsett fra at vi tok flotte bilder hos en fotograf- utkledning- sønnen var cowboy:) Fine bilder, men det var ikke billig.

Snakket med en familie som hadde tatt buss eller om det var taxi et stykke utenfor turistområdet og de snakket om at de hadde handlet helt vilt med klær til en kjempebra pris. Så drar man utenfor turistområdet kan man nok finne billige ting:)

God Tur, håper Deres tur blir bedre enn vår var...men sykdom som ødela for oss,.

Skrevet

Ja vi var i Golden Sands i september, var ikke heldig med været men fikk handlet en del "merkeklær" til gutten min:) Var billigt der nede synest jeg :) De er utrolig flink til å tegne bilder der nede, det gjore vi og jeg er så fornøyd. Maten var billig og:)

Stranden var kjempefin (MEN dyrt med solsenger)Tror de skulle ha 21 euro for 2 solsenger og en parasoll vi fikk sjokk!

God tur:)

Skrevet

Jepp, var det for etpar år siden, i august.

Leide bil og kjørte litt innover landet noen dager, bl,a over balkanfjellene og nesten til sofia.

Der er myye klær å finne overalt om man er liten å nett i alle fall.. men mye dårlig kvalitet. Kjøpte noen få plagg (ikke av de billigste heller..) men er glad jeg ikke kjøpte mere...

Vi kjørte som sagt inn i landet, jo lengre vi kjørte jo billigere ble det meste... spesielt mat, men også hotellrom og klær/ sko. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte meg noen sko i innlandet, veldig billige... Matprisene sank med minst en tredjedel i innlandet i forhold til turistbyene ved kysten. Det for oss nordmenn billige ølet på kysten ble plutselig veeldig dyrt da vi kom tilbake fra innlandsturen for å si det sånn... ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...