Gå til innhold

Festeblødning? Spottig? El-smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhh.....hadde skikkelige EL-smerter 3. og 4. mai. Det 'røsket' i eggstokkene. Har gått på trionetta/loette i 9 år og sluttet 1. januar i år. Etter det har jeg egentlig ikke kjent noen tin g og har hatt en sykus på 26 dager, en på 25 og den siste på 30 dager. Men denne gangen prøver vi og da kom EL smertene som bestilt. Har hekket i tide og utide, men er sikre på å ha truffet EL om den var i begynnelsen av mai.

Hadde veldig ømme pupper fra 7. til 11. mai, både 'hoven' og stikkinger, men det har roet seg nå. MEN, i natt(på nattevakt) hadde jeg en liten blødning, bittelitt rosa bod på papiret. Trodde selvfølgelig det var tr som kom på dag 22, men det stoppet helt etter bare noen dråper. Har hatt murringer i korsryggen noen dager (som jeg ellers får veldig tydelig ved TR, kan bare gå på do når det murrer så er den der), men det er også borte nå. Det rare er at jeg kan kjenne noen stikninger i livmor/eggstokker, men bare av svak svak karakter.

I følge gjennomsnittssykusen skal jeg ha TR først på 17. eller 18. mai.

Noen andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. Jeg kjente ingenting ved el, men vet at den var ca 2 Mai for jeg testet. Jeg fikk litt rosa i trusen på dag 4 etter el og dag 5,6 litt spotting. Klappet i hendene og håpet at det var festeblødning. :)

Jeg har kjent stikking i eggstokkene, og jeg har hatt vekselsvis mye luft i magen, og "hard mage". Veldig trøtt og "hormonell" disse siste to dagene. hehehe.. (stakkars sambo)

Jeg trodde kanskje at jeg var gravid, men nå har jeg begynt å tvile.. Har hatt litt spotting nesten hver dag siden el og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Tidlig mens? Det er liksom ikke mens blod heller... :P Testet negativ med CB i dag, (3 d før ikm).

Jeg har IKM på Fredag den 15, så troe jeg venter til da med å teste igjen hvis jeg klarer. Det er ikke noe gøy med negativ test.

Men det høres jo ut som du kanskje kan ha noe på gang.. ;) Krysser fingrene for deg.. :)

Skrevet

Jeg håper enda, og skal holde igjen med testen til søndag. Ikke hatt flere blødninger, men har som du MYE luft i magen og på trening i går ble jeg mye fortere sliten enn vanlig.

Jeg håper veldig, men det er jo et lykketreff å treffe i 1.pp isåfall.

Krysser fingrene for deg og gleder meg til å høre hvordan det går på fredag. :) Kanskje vi kan heise flagget og feire på søndag? :))

Skrevet

Ja, hadde vært kjempegøy!! :) D hadde blitt en 17 Mai å huske.. hehe.. :) Masse lykke til til deg også.

Skrevet

Testet negativt på søndag, men fortsatt ingen tegn til TR. Har hatt masse vondt i korsryggen(som jeg bare pleier å få akkurat når TR kommer), luft i magen og litt stikninger i magen den siste tiden, men ingen hovne/såre pupper. Håper fortsatt, men venter med å teste noen dager hvis ikke TR dukker opp da.

Hvordan gikk det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...