Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Nå er jeg veldig usikker på om jeg har hatt el eller ikke,pleier alltid å ha el på dag 16 og 17,men nå etter ma så vet jeg ikke om syklusen er som før...Har gått til akupunktur og hun satt nåler på dag 9 og da fikk jeg endel smerter samme dagen og dagen etter,og ørlite grann el slim på dag 11.Ikke mer enn at jeg ikke tenkte så mye på det.Så begynte jeg å teste for el på dag 12 og den er fortsatt negativ..nå er det dag 20. Nå tror jeg de nålene kanskje var veldig effektive og gav meg el før tiden.Så nå er det vel bare og vente på tanta da..vi rakk en runde på dag 10,men tror ikke det sitter så fort... Nå har jeg bestilt meg clearblue fertilitetsmonitor så jeg ikke skal gå glipp av flere el,har ingen tid å miste føler jeg.. Skikkelig kjipt å misse en el... Måtte bare få det ut
J -76 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Heisann! Jeg har også hatt mye tull med syklusen etter MA. Sist hadde jeg syklus på bare 22 dager, forrige der over 30, bare tull og rot. Denne pp sjekket jeg etter EL fra dag 9 fant El på dag 15, kan det være et tips å begynne tidligere å sjekke? Lykke lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå