<3 Maren <3 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Sorry ordbruken, men ser ut til at jeg får urinveisinfeksjon - IGJEN!! Jeg kan alle triksa i boka rundt det, mye erfaring der. MEN hvordan er dette hvis man er gravid? Har piller liggende, men ikke det arket som følger med hvor det kunne stått noe info om det på. Spiller urinveisinfeksjon noe inn på hcg-nivå i urin mon tro?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 www.felleskatalogen.no og skriv inn navnet på pillene, så får du heile bruksanvisnign o.s.v.
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke det skal det, men hvis du skulle være gravid nå, så skal du ha pencelin som gravide kan ta. hvis jeg får UVI og jeg er i den perioden hvor jeg kan være gravid, får ihvertfall jeg tabletter som ikke er farlig for gravide..=)
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Hvis du har fulgt alle kjerringråd for å slippe å få tilbakeuvi så hadde jeg anbefalt deg soneterapi eller akupunktur.Jeg hadde det nesten kronisk og etter ett par behandlinger med soneterapi så har jeg ikke hatt det over 10 år...anbefales så absolutt
<3 Maren <3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har gått til akupunktur, det hjalp veldig!! Verdens søteste dame som heter Ling. Snakker ikke så bra norsk, men ho skjønner, nikker på hodet. Og det ho sier: Medisin atombombe i kroppen :-D Ødelegge alt! Men det er ett økonomisk og tidsspørsmål å få til behandling innimellom, så lettvint bare ta de medisinene, og fin på en time igjen :-)
smilla73 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 hehe, da jeg åpna tråden din fikk jeg reklame for "Complete - hjelper mot lett blærekatarr" rett under. Er vel bare sånn målretta reklame som gmail har men passa jo bra iallfall
iris76 Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Hei Maren! Så utrolig pussig...jeg fikk urinveisinfeksjon på søndag. Jeg bruker et preparat som heter SELEXID, ....det er visst ikke farlig for gravide. Det står på vedlegget. Ellers så vet jeg hvor vondt du har det. Det er drit kjiipt. Har hatt en million ganger!!! Jeg hater det!!!
snuppelura-jente10 Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Samme problem her, slitet med UVI i alle år og akkurat fått det igjen. Startet på selexid, men kun 3 dagers kur, men gravide bør gå på en ti dagers kur. Nå er ikke jeg gravid enda, så håper det går bra. Har 10-15 UVI i året, så nå tror jeg at jeg skal bestille en legetime for å fa starte på hiprex (forbyggende) noe jeg håper legen går med på..
<3 Maren <3 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2009 Hehe... Det får man si var målretta reklame ja :-D Det er Selexid jeg har hjemme, har fått ekstra av legen for å ha liggende. For det kommer alltid så forbaska fort på meg. Og nytter jo ikke stå med kunder på jobb, eller sitte på skolebenken og tisse en gang i minuttet - de 2 bloddråpene som kommer ut. Jeg tror faktisk at jeg hater uvi!! :-D Man blir så satt ut, uten å føle seg syk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå