hormonmamma Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 I vinter har jeg brukt støvletter til, men nå har jeg lyst til å bruke lavere sko... Synes det er kjempefint med pumps, men det er jo ikke noe jeg bruker til daglig, og jeg liker ikke converse, noen forslag? Håper noen har noen skotips til meg:)
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg bruker pumps, eller litt høyre sko med kilhæl. Men har lyst på lave skoletter.
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ankelboots er flott,gjerne med kilehæl. Og så synes jeg at de fleste sneakers er tøft til smale jeans.
Bolla:) Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 nesten alle småsko passer til det da...prøv sånne slip inn sandal greier..de kan man få i mange fine og enkle varianter
erteposen + 4 Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Kommer an på lengden på buksa. Jeg har en type jeg bruker til ankelboots, pumps og andre sko med hæl, og en jeg bruker til sandaler (gladiator, b-stock osv), tøysko, converse, joggesko, ballerina sko osv.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 "Tennissko" når man skal være casual. Bruker ikke sånne bukser selv, men sett andre med det og er litt misunnelig på de som har bein til sånt ;oD
hormonmamma Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2009 Takker for svar:) Tror jeg går for ankelboots og sko med kilehæl, muligens ballerina... Liker best noe med hæler:) Synes slike bukser er så fine, så derfor vil jeg bruke dem etter støvlett-sesongen er over også, he he:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå