muki Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hva føler du når jeg skal føde? Og hvor langt det tar? Termin 05.06.09 Jeg 310775 Han 201274
☆lieela Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Tror du vil gå litt over termindato, samtidig fikk jeg opp 30..vet ikke om det kan stå for 30 mai eller noe annet. Fødselen vil gå greit, mulig barnet kommer litt brått ut : ) Men ser ikke noe bedøvelse her, vet ikke om du har planer om å ikke bruke det eller om det ikke blir tid til det før fødselen. Føler vannet vil gå først og.riene starter nok noen timer senere. Får opp 7 og 4 timer..men vet ikke hva det står for.
muki Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Du er jammen flink. 30.05 er mens termin. Hvis du tenker nå føler du at jeg gå over 30.05 eller 05.06? Jeg har selv følelse at den er maibaby. Og jeg vil ikke bruke noe bedøvelse det er riktig. Er redd å bruke epidular- ikke spør hvorfor.
☆lieela Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Var nødt til å prøve med pendelen jeg nå, selv om jeg ikke liker å bruke den. Når jeg spurte om barnet kommer mellom 30 mai-5 juni, så sier den nei. Så spurte jeg om barnet kom etter den 5 juni, da sa den nei..spurte så om du føder før mens termin 30 mai, da slo den ut på ja. Ble fryktelig usikker nå, siden jeg først fikk opp etter termin, så den 30 mai etterpå. Du har ikke tilfeldigvis fått noen vekt på barnet ditt? Tror barnet ditt blir født i tvillingenes tegn i allefall, så du føder ikke før den 20 mai og utover..når jeg tenker meg om..den 4 juni, er min bursdag, den 7 var min mens termin på datteren min. Tenker det kan ha noe å gjøre med dato for fødsel å gjøre, eller at du rett og slett føder den 30. Ble rotete her nå, men har senket meg..blir fort litt surr i skrivingen her!
muki Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Ikke akkurat vekt men det blitt sagt at baby er sto og blir over 4 kilo. Skal til lege i dag får se hva han kommer å si. Jeg prøvte pendelen på meg selv og fikk faktisk den 25.05 men er litt usikker på meg. har ikke brukt pendelen eller kort noen år. Mye å gjøre og inni meg har det sagt stopp. Håper at en vakker dag kommer jeg å bruke dem ijgen.
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Okay, for første gangen jeg så på deg fikk jeg på følelsen at du ville få en stor baby nemlig og at den pga dette ville komme litt tidligere. (Ikke at jeg vet om det er normalt, men det var det som kom) Så da vil jeg nesten holde en knapp på at fødselen vil skje før eller den 30 som jeg først fikk opp.
muki Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2009 Takk skal du ha kjære samsaya. Håper at han kommer snart. Har en lille jenta som spør hver morgen mamma har baby kommet ut = ) og selv er jeg trett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå