Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Heisann.. Lurer på om du kan se noen graviditet på meg? Jeg er født 30.01.72 Min mann er født 08.08.84 Vi har en sønn som ble født 12.07.07. Samtidig lurer jeg på når vi får solgt huset vårt. På forhånd takk.
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hei : ) Jeg ser ingen graviditet på deg akkurat nå, prøver dere?? Tenker det vil klaffe her jeg altså..bare får ikke opp helt når! Ser ingen problemer med å få solgt huset om dere er villige til å forhandle litt!
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Vi har fått et bud på huset idag, så vi er spente.. Ingen graviditet ennå altså.. Er egentlig ved IKM nå, men tempen er fortsatt høy. Så jeg lever i håpet om at spiren sitter.. Kunne jeg stilt et kontrollspm til deg? Hva jobber min mann med? På forhånd takk
☆lieela Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Et kontrollspm er et spm med et ja eller nei svar her inne da : ) Hvordan i all verden skal jeg vite hva han jobber med?? Kan jo gjette villt..snekker, blikkenslager el lign? Eller på et kontor..hehe!
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Hei igjen.. Så etter at jeg hadde skrevet mitt innlegg at det er ja/nei spm. du vil ha.. Men du gjettet jo riktig på hans yrke da.. Han er snekker.. hehe.. Tenkte liksom bare spørre sånn at du fikk opp "rette folk i hodet" når du spår oss vettu... Spør pendelen om jeg blir gravid i mai/juni.. På forhånd takk.
☆lieela Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Ja, regnet med det..var fordi jeg skulle sjekke pendelen min (ikke for å se selv!) Han er snekker ja? : ) Kan godt sjekke pendelen, men som du kanskje fikk med deg så er den ikke 100% stabil : / Den sier nei her, vinglet ikke heller...har du blitt spådd gravid rundt denne tiden?
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2009 Hei igjen.. Har blitt spådd både gravid og ikke gravid så jeg er selvfølgelig spent på om det klaffer snart.. Huset har vi solgt, og har nå 3 uker på oss til å være ute..Så det blir masse jobbing fremover. Hadde vært fint med en liten spire med på flyttelasset..
☆lieela Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Ja, er en spire i liften her..men det står stille for meg når.. Så fint at dere har fått solgt huset kan tenke meg at det blir nok å gjøre da ja..men i grunn moro da-skape et nytt hjem jeg synes iallefall sånt er veldig gøy, selv om det kan bli litt slitsomt og stressende. Dere får kose dere i sommer da!
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 20. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2009 Hei igjen Samsaya.. Lurer på om du kunne tatt en titt på meg igjen.. Ser du noen graviditet? Jeg er født 30.01.72 Min mann er født 08.08.84 På forhånd takk.
☆lieela Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Har det ikke satt seg noen spire enda?? Det lå jo i luften her : )
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 20. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2009 Dessverre ingen spire har satt seg.. Har vel EL om en ukes tid... Ser de ut til at det er nære en spire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå