Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei igjen Vekt.. Lurer på om jeg er gravid jeg? Kan du se etter? Jeg er født 30.01.72 Min mann er født 08.08.84 Vi har en sønn som ble født 12.07.07. På forhånd takk.
vekt81 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Lurer faktisk på om du ikke er det nå jeg=)Ellers så blir du det veldig snart!! Lykke til.. Ta det med en klype salt da.. klem
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Nå ble jeg nesten litt utålmodig på å komme meg hjem for å ta en test.. Er nemlig på dag 10 dpo idag.. Kan jeg spørre hvilken metode du bruker for å spå oss? Så lurer jeg på om du ser at huset vårt blir solgt snart. Ligger ute på finn skjønner du.. På forhånd takk..
vekt81 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Hei du... Brukte kun intuisjonen min..Prøver meg ut på den...trening gjør mester.. Følte meg litt småkvalm da jeg "så" på deg faktisk..Er du det? Får ikke noe opp når det gjelder hussalg..Men kan prøve senere,evt i morra...Skal på møte i kveld nemlig og lite energi til overs da..hihi.. ha en fin kveld.. Håper jeg har rett i at du er gravid da,eller blir det snart..
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Takk igjen.. Føler meg ikke kvalm. Var ikke det i forrige svangerskap heller. Jeg dytter innlegget mitt imorgen jeg, så ser du meg igjen.. Lykke til ikveld og håper at energien er på topp igjen imorgen. Klem
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Hei igjen Vekt81 Idag har vi faktisk fått bud på huset vårt... Litt under takst, men har jo kjøpt nytt, så burde nok takke ja.. Du sa du kunne se en gang til om jeg er blitt gravid.. Ser du noe der? På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå