Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Har nettopp vasket en strikket ull-kjole men flekkene gikk ikke bort Har hørt at sitronsåpe og gallesåpe skal hjelpe??? Men vet vet ikke hvor jeg får tak i d (rekker ikke å bestille på nett) noen med andre gode råd???????
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Helsekost tror jeg du får tak i de såpene (vet ikke hvilken for har ikke kjøpt selv enda).
Babyønske �� Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Butikker som selger trolldresser har ofte sitronsåpen(det er Troll som har denne). Gallesåpe vet jeg ikke, men kan hende helsekost som ble nevnt over. Men når flekkene først er vasket, er de gjerne vanskeligere å fjerne. Flekker bør behandles med flekkfjerning før vasking.
annki83 Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 hvilken type ull er det da? kan jo prøve me vanlig milo. det har jeg gjort me ullbodyer å trøyer i ullfrotte fra janus.(men har ikke prøvd det på annet.) jeg har latt det ligge litt i milo så har jeg gnidd litt på flekken.
alvamamma Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Vi har den sitronsåpa fra Troll. Har aldr hatt en mer effektiv flekkfjerner. Har brukt den på det meste og har tilgode å få en flekk som ikke går bort.. Vi kjøpte den på Babyshop..
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2009 Er babyull (tror jeg) milo har jeg prøvd... men flekkene er gammle, for kjolen har min datter arvet av sin tante og er ikke brukt på 7-8 år så. Får dem muligens ikke bort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå