Gå til innhold

hvordan fjerne flekker fra ULL ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vasket en strikket ull-kjole men flekkene gikk ikke bort :(

Har hørt at sitronsåpe og gallesåpe skal hjelpe??? Men vet vet ikke hvor jeg får tak i d (rekker ikke å bestille på nett)

noen med andre gode råd???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsekost tror jeg du får tak i de såpene (vet ikke hvilken for har ikke kjøpt selv enda).

Skrevet

Butikker som selger trolldresser har ofte sitronsåpen(det er Troll som har denne). Gallesåpe vet jeg ikke, men kan hende helsekost som ble nevnt over.

Men når flekkene først er vasket, er de gjerne vanskeligere å fjerne. Flekker bør behandles med flekkfjerning før vasking.

Skrevet

gallesåpe har de på helsekosten mener jeg.

Skrevet

hvilken type ull er det da? kan jo prøve me vanlig milo. det har jeg gjort me ullbodyer å trøyer i ullfrotte fra janus.(men har ikke prøvd det på annet.) jeg har latt det ligge litt i milo så har jeg gnidd litt på flekken.

Skrevet

Vi har den sitronsåpa fra Troll. Har aldr hatt en mer effektiv flekkfjerner. Har brukt den på det meste og har tilgode å få en flekk som ikke går bort.. Vi kjøpte den på Babyshop..

Skrevet

Er babyull (tror jeg) milo har jeg prøvd...

men flekkene er gammle, for kjolen har min datter arvet av sin tante og er ikke brukt på 7-8 år så. Får dem muligens ikke bort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...