Gå til innhold

9 dpo..og eg sprakk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...bare måååååtte ta ein test...men nå angre eg...for det va ikkje morgenurin (har ein tendens te å ikkje tenke så langt første dobesøket om morgenen.) og der e ein tynn liten skygge på testen min... Meen!! Det kan godt bare vær ein skyggestrek og ingenting mer da!! Ser vel helst sånn ut men....lite farge ute å går for å sei det sånn!! Har og hørt om sånn fordampningsstreker....me går for den..hehe. Chemtrue strimmel....

Årh.....*angre*angre*angre*

Hehe...Vakje sånn det sko gåå!! Åårrh..sååå mye bedre å få enten eller....ikkje sånn..strek uten betydning lissom..hallo!??! Kan ikkje bare herje sånn med ei stakkars testoman jente!!

Enten skikkelig strek, eller ingenting!! Sukk...langt og hente, lenge og vente..eller no sånn..haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg leste innlegget ditt. Er ikke et forum jeg hører til på egentlig... Men sånn kan det gå når man er sykemeldt og kjeder seg... ;o)

Men jeg ville bare anbefale deg de testene som tydelig skriver Gravid Ikke Gravid... Så slipper du å se etter den lille tynne stripen... ;o)

Skrevet

..joda...men må vente så mye lenger før en teste då :P Hehehe...

Skrevet

Hehe... Sjønner hvordan du har det. Hadde en liten blødninf igår og tenkte festeblødning med en gang og allerede nå har jeg feyktelig lyst til å teste, men det er nok alt for tidlig. Skal prøve å holde meg til over helga, selv om det ikke kommer til å være lett. Skal ikke bruke mange tester denne mnd som sist mnd, ble bare en stor skuffelse.

Du får ha lykke til :)

Skrevet

Hehe... Den som venter på noe godt... Du får finne et apotek som har opphørsutsalg, og hamstre inn... ;o)

Skrevet

NEeei...FY DEG hehe:)

vi skulle jo teste sammen!!!

men herreguud så spennende:) er jo ikke sikkert det er skygge da...men kjøp en digital...om du tar den på morgenurin,så skal den være like bra som de andre. sist jeg var gravid så brukte jeg en cb digital og det var 10 DPO og det funket på meg;) sto gravid gitt...

hvilken dag hadde du el igjen??

x fingrene for deg nå assa...heia ,heia:)

Skrevet

Ka slags testa bruke du? Eg tok nettopp ein ACO Preg Gravitest - og streken som kom var vannrett i stedet for loddrett som den skulle ha vært.. Vett ikkje heilt koss eg skal tolka det? Har du vært borti dette merket før? :)

Skrevet

Unskyyyyld!!!! Hehe..."freake'a" litt ut når symptomene mine forsvant..va virkelig bedre å erstatta dei med ein skyggestrek...mhm..så smart va eg!! Haha!! Eg meine eg hadde el forrige søndag....tenkte hvis det va festesmerter eg hadde i helga så måtte det vel bli utslag på ein test snart :P Får ta ein ny i mårra når eg står opp...teipe plastpose over slåla el no i tilfelle eg glømme meg ut :P

xoxo: Hørres ut som om den ikkje va heilt frisk den testen din da...men har ingen erfaring med akkurat den....søk på google..fant noen sider i går med bilder av div merker og tester og resultatene......dumme meg huske jo ikkje ka sida hette da....

Skrevet

hehe jeg vet hvordan disse innfallene plutselig blir kasta på en , som julekvelden på kjerringa;)

jeg får vel tilgi deg da hehe...kan vi ikke prøve oss begge to i morgen tidlig a??? bare at jeg tror jeg hadde el på mandag jeg da...kanskje jeg burde vente til iallefall torsdag?? bah....trukke jeg klarer det men....uff...skulle ønske jeg hadde nok is i magen til bare å vente på den tanta....blir liksom litt billigere da....hehe....

haha....plastikk på do ja...gammelt triks i boka, morro å se andre gå på den,men er sikkert ikke så gøy å sitte i halvsøvne og bade i sitt eget tiss :D

men kjøp en cb digital:))) anbefales:)

Skrevet

...eg ser faktisk streken...haha!! Har tulla litt rundt megsjøl her for vett jo kor fort det e å innbille seg ein strek..men når testen tørka så e den definitivt der :) Åh...fekk heilt vondt i magen...hehe..måtte sende melding te gubben og!!

Men test i mårå!! Kanskje du får ein test som meg då :D:P

Hehe...åååh...blei heilt...off...stressa..nervøs!! ..der e faktisk ein strek...ikkje innbilling. Hihi..å nå blei eg så spent...får gå å ta meg ein røyk...røyke litt ekstra i tilfelle :P Hehe...

Skrevet

åååååå så spennende:) Weeeeeeeeeee!!!!

jeg hvisker forsiktig gratulerer jeg da:))

en strek er en strek:)

hehehe....jah...røyke litt ekstra , for nå blir det slutt på det snart;P

Skrevet

Det er faktisk ganske sjelden at streken er en skyggestrek... Så det er jo en sjanse for at testen i morgen viser det samme!

Krysser masse fingre for deg nå :o)

Skrevet

Oki - googla litt og fant diverse sider med gallerier av bilder med forskjellige test-resultat.

Du kan jo prøva denne: http://mammanett.no/graviditetsquiztest.html en litt annerledes gravi.test, hihi :P

Eg fikk at eg mest sannsynlig er gravid, at eg har fleire symptomer som ligner på en tidlig graviditet:)) hehe

Lykke til ;))

Skrevet

Måtte jo prøve å ta ein te da...men så jo før eg dyppa testen oppi at urinen va jo altfor lys..hehe...men bare måtte... så egentlig positivt nok, så fekk eg ingen strek overhodet på den! Så...det må jo være bra tegn når en har testa oppi no som ser ut som sitronvann?!! ....e så spent på i mårå...tenk å kunna gi gubben ein fin test med "gravid" på når han komme hjem torsdagskvelden da....tvile på eg klare å holda kjeft så lenge da..hehe..

Holdt på å kaste opp når eg så den der streken som faktisk!! va der..drive å kikke på den nå og, men tror eg ska kaste alt nå så eg ikkje blir sittande å se på den heile kvelden og innbille meg den ikkje e der te slutt!! Haaha....bare tar å vippe megsjøl elegant av pinnen eg nå......*vipp*

...

...

.....

...

...

..

.

*thump*

aaah...knock out.....

Skrevet

hehe men du?? det er jo ikke rart den blir negativ...det er jo fordi det er utvannet...du skal jo egentlig teste på morgenen på IKM...du er for tidlig ute i tillegg:) legg fra deg testene nå og vent til i morgen...da skal du se streken kommer enda mer tilsyne;)

men vet det er vanskelig å la være hehe.....*sukk*

Skrevet

Off...føle meg som dét neket..tror eg får finna på noe aent nå..hehe..kasta brukte testar og ta meg ein dusj..eller vaske litt..eller no...alltid noe å gjør!! knis..

Untill tomorrow, testers!! Up-up and awaayyy...nei..va supermann eller noe sånn det...baaah...

Skrevet

hehe slapp a med deg du a neket ;P

neida....vi er vel i samme båt her inne alle sammen....er ikke så lett og la være...men blir dyrt i lengden...:S

hadde jeg bare vært rik hehe....

testedate i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...