Gå til innhold

Folk som stjeler ultralydbilder, og ljuger om graviditet??!!

Anbefalte innlegg

Denne tråden skulle kanskje vært inne på "kranglesiden", men jeg må bare le av alt.

Jeg er medlem på facebook som så mange andre også er.

Etter jeg hadde vært på UL, la jeg ut bildene av den lille prinsen min. Bare to stk.

Så gikk den noen dager så fikk jeg en mail av ei som jeg ikke kjenner på facebook. Hun lurte på om jeg kjente ei, ja navnet kan jo være anonymt da, som hun også kjente da. Sa jeg kjente henne litt bare for gikk i klasse med henne ett år på videregående.

Så sa hun at denne anonyme da var gravid, og da skulle vise henne UL bilder, så hadde hun tatt MITT!!

Det sto jo navnet mitt oppe i hjørnet da og min fødselsdato. Så denne jenta syns jo det var litt merkelig, så derfor søkte hun opp meg og fant meg. Denne anonyme hadde fortalt at hun fikk en gutt og var 3 mnd på vei. Jeg var jo 18 uker på vei da UL bildet ble tatt så... Og i tillegg så var hun så barnslig å sletta meg som venn med en gang da. Men jeg må le av hele situasjonen for hun hadde jo bortforklart seg med at navnet mitt da var navnet på legen osv osv...

Syns det var snilt av hun som skrev brev til meg og fortelle da, trodde ikke folk kunne være så "dumme" egentlig. Ta i hvertfall ett annet UL bilde av noen du ikke kjenner i det hele tatt da.... hehe!

Men jeg fjerna ikke bildene mine forde, for har jo de orginale og er folk virkelig så fjerne og dumme, RARE, så hversego! =)

Flere som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

hehe mange syke folk, skulle vært lagt inn da! jeg hadde en rar opplevelse sist jeg var gravid, møtte en annen gravid her inne på bim som jeg fikk litt kontakt med, og vi besteme oss for å møtes. hun fortalte en hjerteskjærende historie om hvordan hun hadde spontanabortert trodde hun,og vhadde vært på utskrapning, men så viste det seg likevel at fosteret levde, og nå skulle være en 17 uker på vei eller noe. hun ville at vi skulle gå på fødselsforberedende kurs sammen, og da vi begge var sånn 20-21 uker så begynte vi på det. merkelig var bare at hun ikke hadde noe som helst mage. hun var tynn som en strek, og det ville ha syntes på dette tidpunktet når man er såå tynn. jordmora på kurset begynte også å stille spørsmål, om alt var ok på ultralyd osv. jeg hørte hun snakket høylytt med andre på telefon om graviditeten, navnevalget, kjønn osv. Men til slutt fikk jeg en telefon der det viste seg at hun hadde abortert - igjen..og denne gangen hang ikke historien på greip. Skjønte da at hun aldri hadde vært gravid.. eller mulig hun hadde vært det, og spontanabortert og fortsatt et innbilt svangerskap:)

ja det har jeg hatt mistanke om også, men syns jo ikke det er såå viktig om noen stjeler de akkurat da, har jo de orginale selv... meeen

er jo ei jeg kjente litt som jeg hadde som venn, så litt rart men ..

Må bare le jeg hehe!

Annonse

rett og slett patetisk..... de tenker helelr ikk eover at det kommer jo frem uansett, hehe... og de driter seg jo loddrett ut...

syns nesten synd i de... tenk å være så syk i huet da.. uff og uff, kan ikke være lett... psykisk syk, rett og slett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...