Gå til innhold

Oppdatering:)

L prøver igjen har blitt mamma

Anbefalte innlegg

Først og fremst: tusen takk for alle lykkeønskninger! Jeg var hos legen på fredag til samtale og måling av hcg. Har ikke hatt ultralyd enda, men det kommer i dag. Men har lang syklus, så sjansen for å se noe er minimal. Hcg på fredag lå på 4000 i uke 5 :) Skal ta ny måling i dag, og da regner jeg med at den skal ligge på rundt 16 000 - håper jeg. Og dersom prøvene er fine, blir jeg satt på medisiner med en gang. Så da er det bare å få tiden til å gå til kl to :) Tar det heelt med ro, er ikke sikkert det går bra denne gangen heller, men sinnsykt deilig å bare være i gang igjen:)

Fortsetter under...

Hei jenter! Svangerskap er nå offisielt bekreftet! (JIPPI) Så ikke mye på ultralyden, men nok til å få hjertet mitt til å banke litt fortere :) Hcg lå på 15 000, har hatt en fin stigning over helga. Har time til ultralyd og ny hcg-måling om to uker, både spennende og nervepirrende :S

Annonse

Takk jenter! Det varmer med all støtten og lykkeønskningene - virkelig! Lioness: husker ikke om jeg svarte deg på tråden din, men skriver det her for sikkerhets skyld: jeg har blitt satt på albyl-e og crinone, selv om jeg strengt tatt ikke trenger det. Men det kan jo ikke gjøre noen skade heller! Det eneste jeg er litt bekymret over, er at en av bivirkningene på crinone gel kan være irritasjon på slimhinnene, som igjen kan føre til rosa/rød utflod. Og for meg er det litt skummelt - jeg forbinder jo blødninger med abort - naturligvis. Men: det er verdt et forsøk :) Og nå er det bare en uke til neste ultralyd! Hjeeelp, tiden går saaaakte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...