Gå til innhold

Termin 1. november

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 1 november jeg og, men har ikke vært på ordinær ul enda da...

Har fått en rund kule på magen ja. Dette er nr 2 så ting vokser vel fortere. Har fått opp 4kg til nå:S Har ikke hatt energi til å trene noe, men skal begynne når jeg føler formen er bedre.

Akkurat nå har jeg nok med å fullføre skolen og ta meg av nr 1:)

Kjenner liv av og til<3 Små dunk inni magen.

Ja jeg har også en nr 1 som jeg må ta meg av samtidig som jeg må bli ferdig med skolen. Prøver å trene det jeg kan, men noen dager sliter jeg med viljen. Ikke spesielt med mage enda, kan ikke se den med kler på hvertfall, men føler meg litt oppblåst. Vet ikke hva jeg veier nå... Har ikke vekt, men lurer..

Jeg tror jeg kjenner liv, men er litt utolmodig når jeg kjenner etter. Men merker godt hvis h*n ligger med ryggen ut mot magen min =)

Jeg har også termin 1 november! Formen er min, noe slapp og ikke like mye energi som før - jobber i barnehage og merker det veldig der. Ellers føler jeg at magen har vokst, har nesten ikke trent de siste månedne men det er litt baby der også. Må ut å kjøpe meg gravid bukser snart :)

Jepp, har også termin 1. november.

Har fått kul på magen, som er mye større om kvelden enn om dagen, men ikke noen gravidemage ennå, nei. Trener litt men det er kun pilates, så alt går rolig for seg. Har bekkenløsning, som jeg sliter litt med fra forrige sv.skap. Når det gjelder vekta er den +5 kg allerede - håper ikke at den går opp så mye videre, for var ca 12 kg + med Storebror, og jeg synes at det holdt. Når det gjelder liv, nei, det kan jeg ikke si at jeg gjør, lurer litt innimellom, men det er alt for usikkert til at jeg kan si at det er det.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også termin 1.november:-) Enn så lenge.. skal på ul på tirsdag, så da får vi se. Mye mulig det blir litt frramskyndet. Dette er mitt andre barn, og jeg tror det har litt å si for størrelsen på magen. Jeg er like stor nå som jeg var ved ca. 6 mnd sist (men bare magen altså). Jeg har kjent liv en stund nå, men det er ikke de store sparkene liksom. Utenom en gang, da til og med pappaen kjente sparket utenpå magen. Blir veldig kjekt når dette skjer daglig!!

Virker som det er mange som har termin rundt 1 nov!! Hvor er folk fra? kanskje vi treffes på sykehuset!? Jeg har også UL på tirsdag, 2 juni, det blir spennede, men var på tidlig Ul i april, så har sett at det er liv inni der :). Kjenner stort sett små bevegelser hvert dag, en venninne beskrev det som en fisk svømte i magen. Og kjenner meg igjen i det!!! Magen vokser også som bare det, hadde en liten mage før jeg ble gravid, så føler litt at magen henger ned, men det kommer seg vel når magen vokser mer, Lykke til med UL jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...