Gå til innhold

Hvorfor går alle bønder i byen på Egon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egon TGI-fridays, til nød Hard rock café (er den stengt kanskje?).NÅr sommeren er kommet, så er det Big horn på aker brygge som gjelder for folk som kommer utenbys fra.

Skrevet

Jeg kaller meg bonde, men har bodd i by også. Jeg går på Egon fordi jeg får mat jeg blir mett av, for en billig penge, også vet jeg hva jeg får.

Men innimellom prøver jeg noe nytt, men stort sett så går jeg tilbake til å dra på Egon. Synes det er greit å bare bestille maten i kassa, for så å få maten servert, istedet for å vente på at servitøren først skal ta drikkebestilling, så matbestilling etter enda en stund, også vente på at servitøren skal bli ledig så vi får betalt.

Jeg har vært på forskjellige restauranter i Oslo f.eks, men jeg kan ikke akkurat komme på noen som har imponert meg mer eller mindre enn hva de har på Egon. Og jeg blir faan ikke mett av å gå på gourmetrestauranter.

Skrevet

og hvorfor blir bøndene sure når man spør hvorfor de går på Egon?

Skrevet

Jeg er ikke bonde med bydame. Har vanket litt på Egon når vi har med barna. Synst det er mye hyggelige og greie folk rundt på bordene. Tror nok at noen "bønder" som HI beskriver velger Egon for det er et kjent allaround sted med kjent mat de vet de liker.

Når det er sagt kan jeg mang en gang le av spisevanene til jålete og wannabe-trendy byfolk. Da snakker vi Keiserens klær! Men velger ikke nødvendigvis sted etter hva man liker selv men sonderer guider i aviser og følger med hvor de kule folka går. Oi, nå er Japansk mat inn. Nå liker vi den Tapasbaren for de har så gode viner!! Nei vent litt, jeg spiser ikke kjøtt..eller hva med den nye øko-restauranten Petter og Gunnhild går? Ja der går vi. *ler*

Skrevet

Ooooooo, går Petter og gunhild på øko-restaurant? Hvilken? Dit MÅ jeg jo bare gå, altså!

Skrevet

Billig mat på Egon?

Det er jo både dyrt og smakløst.

Skrevet

Jeg bor nå i en landbrukskommune, men har da aldri hørt at noen herfra reiser til Oslo eller andre byer og kommer å forteller at de har spist på Egon, det har vi da selv. Men vi kan da sette ut rykte om at du ønsker å holde Egon i byene en bondefri sone slik at du får ha den for deg selv hehe det var nok de som var utgangspunktet for inlegget tenker jeg :)

Skrevet

Hva er en bonde? Og hvem bønder er der? Aldri hørt..

Men du snakker kanskje ikke om Oslo? Tromsø er by, Stavanger er by osv...

Kronprins Haakon? Han har jo mange mål....Han bor forresten i Asker, og det er Akershus.. Men du trodde kanskje bare at Nesøya var bra nok i Asker?

Og Egon? Tja- mer sentral beliggenhet i forhold til knutepunkt enn både Bagatelle og Bølgen og Moi..

Og er ikke stjerner i Michelin guiden bra nok for deg, så er ikke du istand til å dømme verken spisesteder eller andre folks yrkesvalg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...