Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elin er ingen av delene du beskriver. Mens alle jentene i klassen deler på å hete Sara, Ida og Thea - vil Elin være lykkelig alene med sitt flotte navn.

Hun vil være den som har et spesielt navn - alle de andre heter til forveksling det samme.

Det er ikke utdødd, men det ble brukt mye blant oss som er unge voksne nå. Et helt vanlig fenomen. Det kommer sikkert sterkt tilbake senere. Ser vi over til Sverige, som ligger litt foran oss, er Elin populært blant de små igjen. Det har kommet tilbake igjen, siden det var populært der tidligere enn i Norge den gang også...

Elin er i mine ører helt nydelig, skulle nesten ønske jeg het det selv, og jeg kunne valgt dette til en eventuell datter hvis jeg fikk det.

Annonse

Dere tar faktisk alle litt feil... Elin er nemlig et navn på vei opp, selv vet jeg om en liten jente som heter dette, og i Sverige er dette det 13 mest brukte jentenavnet for tiden (bare sjekk http://www.scb.se/Pages/TableAndChart____258949.aspx) - som man vet, Norge følger alltid etter Sverige...Elin er for øvrig et pent navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...