Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Vi har hatt to kolikkbarn tidligere og venter nå nr. 3, og selv om vi håper på å ikke få kolikkbarn en gang til, er det jo lurt å være forberdt. De to forrige gangene endte mor med senebetennelse i årevis etterpå, så nå trenger vi noen gode tips slik at vi kan være "føre var", om vi må bære mye. Sjalene/slyngene må være greie å forstå, og enkle å få på. Hva anbefaler dere?
fargofin Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Ta en tur til Lotusbarn i Langeveien bak Kristi Krybbe skole. Der har de alt man kan drømme om av bæregreier. Gå inn og kikk på hjemmesidene www.lotusbarn.no for å sjekke åpningstider!
Yngvil Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville handlet et elastisk sjal! Det følger veldig gode instruksjoner med dem, og de er lette å få på! Moby wrap hadde jeg selv til min lille, men her er mange å velge mellom!
Yngvil Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 www.syvsjal.no www.lotusbarn.no Begge har Moby Wrap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå