ida87_thea_andrine Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er på dag 5 i sykluss og har mensen nå, begynner å bli veldig lite, men fortsatt tr....... I dag skulle jeg gå i trappene på jobben og så kjente jeg at det gjorde vondt, altså ømme pupper... Noen som har en forklaring på hva dette kan bety???
mrst Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 jeg syntes ikke det høres så rart ut...jeg har alltid vondt i puppene når jeg har mensen. Både 1 uke før den kommer og under hele menstrusasjonen. Det kom veldig plutselig, fra den ene mnd til den andre, men siden da har jeg hatt den sånn hver gang.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 jeg har hatt det sånn en gang i mitt liv og da var jeg gravid ihverfall:))) hadde mens og alt pluss at jeg hadde testet noen dager før ikm som var negativ..men da mensen sluttet tidligere enn forventet og puppene ble ømmere og ømmere tok jeg en test ca 4 cd og den var knall blå men mistet dessverre i uke 8:( ville no tatt en test jeg for å være heelt sikker,,,lykke til:)
blirjegsnartmamma Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 jeg har alltid ømme pupper som en del av "pms" en min.. Uavhengig av om jeg får mens naturlig eller etter provera..
ida87_thea_andrine Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Hei=) Ja, jeg har ikke hatt det sånn før c..... eller jeg har hatt vondt før jeg får tr, men ikke så lenge. Idag ga smertene seg litt så det gir nok nå.....
SuperKlar86Gravid Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Det er så rart det der, for jeg har det også sånn av og til bare. Har vært SÅ sikker på at det var klaff to ganger, fordi puppene var megasåre f.o.m EL til IKM. Men TR kom, og ingen positiv test.... Sist jeg var gravid ( mista) fikk jeg kjempesåre bryster like rundt IKM. Ikke før. Så tror jeg slutte å la meg "gire" av såre-pupper-tegnet... TR akkurat over for meg nå, så nå er det bare å vente til min fruktbare uke. Er mellom 18-23 mai. Leste forresten i dag, at i Danmark, England og Finland er det anbefalt at de som ønsker å bli gravide skal holde seg unna å spise lever. Det har jeg aldri lest før. Og jeg spiser faktisk leverpostei veldig ofte. Så tror jeg skal bare prøve å kutte det nå framover. Bare et lite "tips" om det er noen andre her som er glad i det, og tror at det kan ha noe for seg å ikke spise. Er vist pga av dyreforet, som ofte inneholder for høye verdier av bla A-vitamin. A-vitamin er veldig bra for oss som vil bli gravide, men viss nok ikke om det blir for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå