*H* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 vi vurderer... snuppa er nå 1 år og 1 mnd, og vi hadde tenkt 2 år mellom dem.. Da må vi sette i gang snart men syntes plutselig det blei så brått på... hmmm. Noen flere????
mia engel&fia frøken Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 vi startet nå vi da,jeg har vært gravid to ganger å begge gangene har jeg blitt det i juli, så tror liksom det blir sånn nå også men det blir jo andremann i hus, virker ganske skremmende,veldig"lettvint" med en. men søsken er bra å ha!
lolita82 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 hei. jenta vår er 10 mnd nå, men vi og kunne tenke oss en til ganske snart. selv om det virker ganske skremmende.... jeg tenker at det blir mye slit de første årene, men da har de ihvertfall hverandre. men jeg var ganske syk de tre første mnd, så jeg er redd jeg ikke klarer så mye når det gjelder gullet vårt.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 har en gutt på 2 å vi er igang med å prøve på nr 2=)) er enig med at det er litt skummelt.. men gud så jeg vil ha en liten baby igjen=)
*H* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 hmm ja. jeg tror det blir litt slitsomt men man vender seg jo bare til livsstilen, det er jo bare sånn det blir og er.. Sambo har så lyst på en til nå, jeg kan godt tenke meg å vente littegrann, men vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå